کد خبر: ۱۶۸۶۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
DSC_0650 (11).1
DSC_0657 (18).1
DSC_0661.1
DSC_0704.1
DSC_0707.1
DSC_0744 (105).1
DSC_0771.1
DSC_0772.1
دکتر مهدی خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور، از روند عملیات تست سل در شهرستان ملارد و عملکرد اداره کل بازدید بعمل آورد.

در مورخ 25/2/93دکتر خلج به همراه مسئولین سازمان (دکترمشکوة معاون بهداشتی پیشگیری و دکتر جاویدی کارشناس دفتر مبارزه با بیماریهای دام) ودر معیت دکتر حزبئی مدیرکل دامپزشکی استان تهران و مسئولین این اداره کل (دکتر کرمی معاونت سلامت و دکتر حجتی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی) از اداره دامپزشکی شهرستان ملارد بازدید به عمل آورد. دکتر خلج در این بازدیداز نظر بیماریهای دامی و مشترک عملکرد شهرستان ملارد را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند. در این بازدید ریاست سازمان و هیئت همراه در اداره دامپزشکی شهرستان حضور یافته و با همکاران این اداره دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار دکتر حزبئی گزارشی از عملکرد استان ارائه نموده و ریاست سازمان به اتفاق هیئت همراه از یکی از دامداریهای شهرستان ملارد بازدید نموده و روند مبارزه با بیماریهای مشترک سل و نحوه تست را مورد بررسی قرار دادند، که در نهایت ضمن ابراز رضایت از عملکرد اداره کل دامپزشکی استان تهران، اجرای برنامه ها و اهداف سازمان را در کنترل بیماریهای دامی و مشترک پر اهمیت ترین برنامه های کشور دانسته و توصیه ها و ارشادات لازم در جهت ارتقاء سطح کیفی و بهبود عملیات و اقدامات فنی را ارائه نمودند.
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
0
0
بسمه تعالی. با سلام و احترام به همگان. واقعاً از این حرکت حرفه ای جناب دکتر خلج و سایرین خوشحال شدم. اینکه رئیس سازمان دامپزشکی با لباس کار و نه با کت و شلوار و لباس رسمی از دامداری بازدید نموده جای بسی خوشحالی دارد اما مایلم نکته ای عرض کنم که امیدوارم مد نظر قرار گیرد. نظارت و بازرسی دو اصل مهم در مدیریت است. نظارت به منظور اطلاع از انجام صحیح امور و پایش مرتب آن و بازرسی برای کشف محدودیت ها، اشکالات و معایب و کمک به رفع آنها از طریق تدبیر و استفاده از توان ستاد برتر و ستادی (و نه مچ گیری از بازدیدشونده) است. چه بهتر و شایسته است که مسئولین محترم استانی نظارت و بازرسی های منظمی از واحدهای تحت امر داشته و بعد بر اساس یک برنامه سالانه معاونین محترم و مدیران دفاتر سازمان دامپزشکی بازرسی هایی بر مبنای گزارشات نظارت انجام شده و به تبع آن به عنوان الگو و برای رفع مشکلات کلان حل نشده از طریق معاونت ها و دفاتر رئیس محترم از مجموعه های منتخب بازدید فرمایند. به نظر می رسد این الگو به مدیریت مدبرانه نزدیک تر باشد.
ميثاق
|
-
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
0
0
باسلام
شنيده هاحكايت از قصد ....................................... توسط دكترخلج دارد وبازديد فوق نيزدرهمين راستا انجام شده است وگرنه امورات بسياري دردامپزشكي كشور برزمين مانده است كه جادارد رياست ومعاونت سازمان به آن بينديشند
كارشناس سازمان
|
-
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
0
0
يكي به ما بگويد اين آقاي دكتر جاويدي چه مسئوليتي در سازمان دارد كه همه جا همراه رئيس سازمان است؟؟ اگر ايشان پست و مسئوليتي در سازمان دارد چرا حكم ندارد و اگر ندارد چرا در اينجور مواقع حضور دارد؟؟
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
0
0
سازمان دیگه هیچ کاری بجز سل نداره!! ..............................
مزدک شهریور
|
-
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
0
0
بنام خدا.امیواریم مدیران کارکشته سازمان دامپزشکی برای تامین سلامت جامعه و ایجاد شور و شوق در حرفه ی دامپزشکی و تولید کنندگان محترم و همچنین بجا گذاشتن نام نیکی از خود بکمک نیروی جوان جامعه در نوسازی وکارآمد کردن سازمان خویش ایثار بکنند (نه انجام وظیفه) تا از سراشیبی به سربلندی برسیم.به امید حق تعالی
احمدی
|
-
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
0
0
با نظر دکتر لطفی زاده بسیار موافقم. ای کاش دکتر خلج تیم بازرسی قوی در سازمان و استانها را فعال نماید تا با بهره گیری از شیوه های نوین و با اعمال سیاستهای تشویق و اصلاحی در بهبود و ارتقائ سطح سازمان موفقتر عمل کنند.
نظر شما
ادامه