کد خبر: ۱۶۳۰۲
روز جهانی دامپزشکی آخرین شنبه ماه آوریل هر سال تعیین شده است که در سال 2014 مقارن با ششم اردیبهشت ماه می باشد ...
wvda_2014

روز جهانی دامپزشکی در سال 2000  توسط جامعه جهانی دامپزشکی (WVA) در آخرین شنبه ماه آوریل هر سال تعیین گردید.

این انجمن جایزه ای را نیز برای دامپزشکان یا سازمان ها و انجمن های مرتبط با دامپزشکی تعیین نموده است. برنده این جایزه  در تاریخ 25 می 2014 به محل مجمع در پاریس دعوت خواهد شد و جایزه خود را به مبلغ 1000 دلار دریافت خواهد نمود .

موضوع و مناسبت جامعه جهانی دامپزشکی در سال 2014 رفاه حیوانات اعلام شده است. در دهه گذشته اقبال و علاقه جهانی در خصوص حیوانات و وضعیت درمان آنها به وجود آمده است. حرفه دامپزشکی نیز تخصص منحصر به فردی می باشد که باعث افزایش رفاه حیوانات می گردد . موضوع رفاه حیوانات بر اساس استاندارد های OIE و در اشتراک با سایر تخصص های مرتبط با دامپزشکی معرفی گردیده است.

جامعه جهانی دامپزشکان در نظر دارد 5 دامپزشک را که احساس می کنند نقش موثری را در خصوص رفاه حیوانات ایفا نموده اند انتخاب نماید. علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به نشانی های زیر مراجعه نموده و مدارک خود را به نشانی pablolalor@wspa-international.org را حداکثر تا تاریخ جمعه 11 آوریل (22 فروردین) ارسال نمایند:

 http://www.animalmosaic.org/Forum/yaf_postst1283_Vets-in-History.aspx 

http://worldvet.org/news.php?item=100

http://worldvet.org/uploads/news/docs/wvda_2014_-_background_note.pdf . 

 

انتخابات رییس جامعه جهانی دامپزشکی:

سایت انجمن جهانی دامپزشکی اعلام نموده است جامعه اطلاعیه خود را به تمامی انجمن ها وجوامع دامپزشکی کشور ها ارسال نموده است تا فرم های انتخاباتی خود را حداکثر تا سپتامبر 2014 تکمیل نموده و به نشانی  secretariat@worldvet.org ارسال نمایند .

علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به نشانی http://worldvet.org/news.php?item=102 مراجعه نمایند.

 

 

نظر شما
ادامه