کد خبر: ۱۵۷۴۸

به دلیل وجود خرگوش‌های وحشی در جزیره و زاد ولد زیاد آنها تعدادشان از ساکنان بیشتر شده و هر چند منطقه ای توریستی است اما بعضی مواقع مانند آنچه در تصاویر می بینید، ممکن است خطرناک باشد.

اگر وارد این جزیره شده و چیزی به عنوان غذا به خرگوش ها تعارف نکنید، باید عواقب آن را بپذیرید که ممکن است شامل حمله ناگهانی صدها خرگوش باشد!

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دیلی میل، جزیره اوکونوشیما که معروف به جزیره خرگوش ها شده وسط آب قرار گرفته و در جنگ جهانی دوم به عنوان مکانی مخفی برای ارتش ژاپن بکار گرفته شد.


اما به دلیل وجود خرگوش‌های وحشی در جزیره و زاد ولد زیاد آنها تعدادشان از ساکنان بیشتر شده و هر چند منطقه ای توریستی است اما بعضی مواقع مانند آنچه در تصاویر می بینید، ممکن است خطرناک باشد.

اینجا جایی است که از 1929 تا 1945 میلادی بیش از 6 هزار تن گاز سمی برای استفاده نظامی توسط ژاپنی ها ساخته شد، از نقشه ها برای 16 سال محو شد و 5 نوع گاز شیمیایی که ساخته شد، ژاپنی ها در جنگ علیه چینی ها بکار بردند.


شایعات می گویند خرگوش‌ها به جزیره آورده شدند تا گازهای شیمیایی روی آنها تست شود و بعد نسل های بعد از آنها ساکنان اصلی جزیره شدند!

شایعه ای دیگر می گوید دانش آموزان در سال 1971 در سفری به جزیره تعداد 8 خرگوش در جزیره رها کردند و رفتند و خرگوشها به سرعت زاد و ولد کردند.

حالا توریستها وارد این جزیره به مساحت دو و نیم مایلی شده تا از نزدیک خرگوشها را ببینند.


نظر شما
ادامه