کد خبر: ۱۵۲۹۴


طی احکام جداگانه ای از سوی رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی ، قائم مقام رئیس در حوزه اصلاح ساختار و توسعه علمی و فناوری و معاون تحقیقات و فناوری منصوب شدند.


به گزارش روابط عمومی موسسه رازی طی احکام جداگانه ای از سوی دکتر حمید کهرام رئیس موسسه رازی ، دکتر بهمن عابدی کیاسری به سمت قائم مقام رئیس در حوزه اصلاح ساختار و توسعه علمی و فناوری همچنین دکتر سید علی پور بخش به سمت معاون تحقیقات و فناوری موسسه منصوب شدند.
گفتنی است دکتر بهمن عابدی کیاسری فارغ التحصیل رشته ویروس شناسی پزشکی از انگلستان سابقه 3 دوره مدیریت حوزه ریاست موسسه و دبیری اجرائی طرح کلان کسب دانش فنی واکسن های انسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی را در سابقه کاری خود دارد.
همچنین دکتر سید علی پور بخش فارغ التحصیل رشته بیماری های طیور از کانادا سابقه یک دوره معاونت تحقیقات و تشخیص بیماری ها و ریاست بخش واکسن های طیور موسسه رازی را در کارنامه خود دارد.

در حکم دکتر عابدی کیاسری آمده است:

جناب آقای دکتر بهمن عابدی کیاسری
با سلام؛
   نظر به تخصص، تجارب و توانمندیهای جنابعالی به موجب این حکم به سمت قائم مقام رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در حوزه اصلاح ساختار و توسعه علمی و فناوری منصوب می گردید.
انتظار میرود در راستای اجرای برنامه نقشه جامع علمی و با در نظر گرفتن اسناد بالا دستی توسعه ای کشور در جهت بازنگری و سازماندهی مجدد ساختار موسسه، راه اندازی و توسعه پژوهشکده ها، پارک فنا وری، مراکز رشد و شرکتهای دانش بنیان گام های اساسی و بنیادین برداشته شود.
امید است با اتکال به خداوند متعال، تعامل سازنده و موثر با مراکز و دستگا ههای مسئول و همراهی و همکاری کلیه معاونین، مدیران، اعضای هیئت علمی و سایر همکاران در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید .

در حکم دکتر سید علی پور بخش آمده است:

جناب آقای دکتر سید علی پوربخش
با سلام؛
   نظر به شایستگی های علمی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت ((سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی)) منصوب می گردید.
با عنایت به جایگاه علمی و تحقیقاتی موسسه امید است در جهت رشد روزافزون تحقیقات بنیادی و کاربردی در حوزه بیماریهای دام، طیور و آبزیان و نیز تحقیقات توسعه ای فراورد ه های بیولوژیک و رفع نیازهای علمی و بهداشتی کشور و رسیدن به جایگاه های برتر در منطقه و دنیا گامهای اساسی و موثری برداشته شود.


نظر شما
ادامه