کد خبر: ۱۵۲۵
دکتر امیر نیاسری نسلجی ، استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران با اعلام این خبر افزود : اعضای هیأت علمی دانشکده‌های دامپزشکی و علوم دامی دانشگاهها و مؤسسات تحقیقاتی ، دانشجویان دوره عمومی و تخصصی دامپزشکی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم دامی در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به آدرس www.cevetut.com نسبت به ثبت نام در کارگاههای آموزشی و سمینار تخصصی قطب علمی تحقیقات دامپزشکی دامهای بومی ایران اقدام نمایند...

حکیم مهر -  مدیر قطب علمی تحقیقات دامپزشکی دامهای بومی ایران فهرست کارگاههای آموزشی و سمینار تخصصی این قطب را در نیمه اول سال 89 اعلام کرد.

 


دکتر امیر نیاسری نسلجی ، استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران با اعلام این خبر افزود : اعضای هیأت علمی دانشکده‌های دامپزشکی و علوم دامی دانشگاهها و مؤسسات تحقیقاتی ، دانشجویان دوره عمومی و تخصصی دامپزشکی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم دامی در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به آدرس www.cevetut.com نسبت به ثبت نام در کارگاههای آموزشی و سمینار تخصصی قطب علمی تحقیقات دامپزشکی دامهای بومی ایران اقدام نمایند.
مدیر قطب علمی تحقیقات دامپزشکی دامهای بومی ایران فهرست کارگاههای آموزشی و سمینار تخصصی این قطب در سال 89 را به این شرح اعلام کرد :


کارگاه آموزشی ارزیابی توان تولید مثلی قوچ ، جمع‌آوری ، ارزیابی و انجماد اسپرم قوچ
کارگاه آموزشی سونوگرافی ، همزمانی فحلی و تلقیح مصنوعی به روشهای مختلف در میش

کارگاه آموزشی استحصال و انتقال جنین در گوسفند
کارگاه آموزشی سونوگرافی در گاو
کارگاه آموزشی لاپاراسکوپی
سمینار تخصصی اصول معاینه و بیماریهای شتر

 

 

نظر شما
ادامه