کد خبر: ۱۴۸۴۷
حکیم مهر:

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان و صنایع وابسته ایران با مشارکت و همکاری سازمان شیلات ایران، سازمان خواروبار و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) و سازمان منطقه آزاد کیش ، 6 تا 9 اسفند برگزار می شود.

هشتمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان و صنایع وابسته با هدف ترویج ، اشاعه و گسترش فرهنگ دریایی کشور، ارائه دستاوردها و توانمندیهای شیلات کشور، ارتقاء سطح دانش مسئولان ، مدیران و کارشناسان ، بهره گیری هوشمندانه از ابزارهای مدرن به منظور ایجاد تغییرات گسترده در حوزه شیلات ، توسعه صادرات محصولات شیلاتی و تبادل تجربیات برگزار می شود.

شرکت ها و نمایندگانی از بلژیک، ایتالیا، انگلیس، آلمان، عراق، ارمنستان، فرانسه، روسیه ، یونان، هلند و هند، ‌آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را در زمینه های آبزی پروری، شیلات، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، تجهیزات آزمایشگاهی، مواد و صنایع غذایی، صنایع بسته‌بندی و نشریات و مجلات مرتبط با صنایع شیلات و آبزیان در این نمایشگاه به معرض نمایش می‌گذارند.

همچنین، در حاشیه برپائی هشتمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان و صنایع وابسته ؛ نخستین همایش بین المللی تجارت آبزیان و سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در شیلات نیز با حضور صاحبنظران ، کارشناسان، متخصصان و برخی از مقامات کشوری برگزار شود.

برگزاری جشنواره غذا ، کلاس ‌آموزش ماهیگیری و مسابقه ماهیگیری در محله اسکله تفریحی جزیر کیش از دیگر بخش های جانبی این نمایشگاه است.

گفتنی است تا پیش از این قرار بود این نمایشگاه 5 تا 8 آذر برگزار شود که به علت همزمانی با برگزاری چند نمایشگاه شیلات در برخی کشورهای حوزه خلیج فارس ، زمان برگزاری آن به 6 تا 9 اسفند تغییر کرد.


نظر شما
ادامه