کد خبر: ۱۴۴۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - با پیگیری سازمان دامپزشکی کشور و به سفارش این سازمان، نخستین برنامه هفتگی با عنوان "دامپزشک" همزمان با چهاردهم مهر - روز ملی دامپزشکی - از شبکه چهار سیما پخش شد.

به گزارش حکیم مهر در نخستین برنامه، مهندس فصیحی که اجرای برنامه را بعهده داشت با تبریک این روز به دامپزشکان به بیان نقش مهم و جایگاه پرارزش فعالیت دامپزشکان درعرصه های مختلف بهداشت عمومی جامعه پرداخت.

مهمان نخستین برنامه که عصر چهاردهم مهر پخش شد، دکتر سیدمحسن دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور بود.

رئیس سازمان دامپزشکی در این برنامه از پیش ضبط شده با تبریک این روز به همه دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی به بیان زمینه های مختلف فعالیت دامپزشکان پرداخت و از نقش آنان در تامین بهداشت عمومی و بهداشت مواد غذایی سخن گفت.

دکتر دستور همچنین با اشاره به قدمت سازمان دامپزشکی و بیان وظایف این سازمان در کنترل بیماریهای دامی و بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان گفت : در این حوزه چالش‏هایی از جمله کمبود اعتبارات و کمبود نیروی انسانی داریم که باید در صدد رفع آن باشیم.

وی عدم تناسب بین شناخت مردم و جامعه از حرفه دامپزشکی و اهمیت و جایگاه آن با مسئولیتی که بعهده دامپزشکان است را چالش عمده دیگر خواند.

در لابلای توضیحات رئیس سازمان دامپزشکی تصاویری از برخی دامپزشکان و فعالیت در زمینه های مختلف و متنوع دامپزشکی و نیز تصاویری از مهمانان و مباحث برنامه های آینده پخش شد.

این برنامه در 14 قسمت، یکشنبه ها پس از اذان مغرب از شبکه چهار سیما پخش می شود.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آشنا
|
-
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
0
0
با سلم و احترام
این حقیر دیشب اولین قسمت این برنامه را دیدم. البته برای شروع خوب است اما:
1- مرتبا چهره های کلوزآپ از افراد با موسیقی پخش شد که جملگی می گفتند من دامپزشکم! مخصوصا آن عزیز پا به سن گذاشتاه که با چهره ای بی روح جمله را ادا کرد. خوب که چه؟ یا کنار آکواریوم ایستاده و حین غذا دادن به دوربین نگاه می کند!
2- ریاست محترم دامپزشکی با بی حوصلگی و خستگی که در چهره ایشان مشهود است جملات کلیشه ای را که هزاران بار از ابواب جمعی سازمان شنیده ایم را بازگو می فرمایند!
3- علاوه بر کمیت باید به کیفیت نیرو نیز توجه داشته باشیم. الان چندین سال است که پست های کلیدی سازمان بین افراد مشخص دست به دست می شود. پس کو جوانان متخصص و فعال با ایده های نو ؟
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
0
به نظر من هم، برای شروع خوب است، اما بخش صحبت و گفتگو در آن زیاد بود، البته من آن قسمتی را که کارهای دامپزشکی را نشان می داد و می گفت ((من دامپزشکم)) را خیلی پسندیدم. به نظرم اگر بیش از صحبت به میان مراکز کاری دامپزشکان می رفت و ایشان را حین کار نشان می داد، جذاب تر می شد. در مجموع کار خوب و نویی است که امیدواریم ادامه پیدا کند. با کارهای کاملتر و بهتر. قطعا برای شناساندن این صنف ارزشمند، از این دست کارها بسیار مورد نیاز است. برای تمام عوامل دست اندر کار ، آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
0
دکتر دباغ مقدم دقت کردین کلا نظراتتون با بقیه متفاوته؟ کلا انسان خاصی هستین دکتر!
نظر شما
ادامه