کد خبر: ۱۴۴۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
دکتر مطلبی گفت : در آن نامه ضمن آنکه تصمیم وزیر جهاد کشاورزی برای انتصاب آقای علی آبادی غیرکارشناسی عنوان شده در پایان از وزیر خواسته شده تا در تصمیم خود تجدید نظر کند و من نظرم این بود که وقتی حکمی صادر می‌شود و یک مسئولیت کلان بعهده فردی گذاشته می‎شود چنین درخواستی یقیناً به ثمر نخواهد رسید و تنها از اعتبار جامعه دامپزشکان خواهد کاست و این مجموعه را با وزارت جهاد کشاورزی و سازمان شیلات ایران که کارهای زیادی با هم خواهند داشت دچار چالش خواهد کرد...

حکیم مهر رئیس پیشین هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران از عضویت در هیأت مدیره استعفا داد.
دکتر عباسعلی مطلبی عضو هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران گفت : استعفای کتبی خود را تقدیم هیأت مدیره نموده است.
وی در پاسخ به سؤال حکیم مهر درباره علت استعفا ، مهمترین دلیل را مشغله فراوان اجرایی و عدم امکان حضور منظم در جلسات هیأت مدیره عنوان کرد.

 


دکتر مطلبی افزود : اعتقادم این است که وقتی مسئولیتی را بعهده می‌گیرم باید منظم در جلسات شرکت کنم و از آنجایی که به دلیل مشغله فراوان نمی‌توانم در همه جلسات هیأت مدیره شرکت داشته باشم استعفای خود را تقدیم نمودم تا عضو جوان دیگری جایگزین شود.
رئیس پیشین هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران در پاسخ به سؤالی مبنی بر آنکه آیا این استعفا با ارسال نامه جامعه دامپزشکان ایران به وزیر جهاد کشاورزی در انتقاد به انتصاب رئیس جدید سازمان شیلات ایران و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی ارتباط دارد یا خیر گفت : هر چند که به آن نامه و تصمیم هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران اعتراض دارم اما قبل از آن نامه تصمیم خود را برای استعفا گرفته بودم.
دکتر مطلبی افزود : در آن نامه ضمن آنکه تصمیم وزیر جهاد کشاورزی برای انتصاب آقای علی آبادی غیرکارشناسی عنوان شده در پایان از وزیر خواسته شده تا در تصمیم خود تجدید نظر کند و من نظرم این بود که وقتی حکمی صادر می‌شود و یک مسئولیت کلان بعهده فردی گذاشته می‎شود چنین درخواستی یقیناً به ثمر نخواهد رسید و تنها از اعتبار جامعه دامپزشکان خواهد کاست و این مجموعه را با وزارت جهاد کشاورزی و سازمان شیلات ایران که کارهای زیادی با هم خواهند داشت دچار چالش خواهد کرد.
وی در پایان اظهار داشت : من جامعه دامپزشکان ایران را دوست دارم اما دیگر به دلیل مشغله زیاد در جلسات هیأت مدیره حضور نخواهم داشت ولی در مواقعی که لازم باشد نظیر برگزاری کنگره دامپزشکی ایران و غیره در خدمت خواهم بود.
گفتنی است در حالی که از آغاز فعالیت هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران چند ماهی بیشتر نگذشته تاکنون علاوه بر دکتر مطلبی ، دکتر سعید چرخکار (معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور) هم از عضویت در هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران استعفا داده و دکتر آیدین کسالایی (عضو علی البدل) جایگزین وی گردیده است.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک دامپزشک
|
-
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۳
0
0
بر خلاف نظر آقای دکتر مطلبی بنده معتقدم آن نامه نه تنها از اعتبار جامعه دامپزشکی نخواهد کاست، بلکه جامعه با این اقدام خود حداقل وظیفه حرفه ای خود را در جهت حمایت از منافع ملی انجام داده است. اگر مجامع حرفه ای و صنفی با اغماض از منافع فردی و صنفی کوتاه مدت، به منافع دراز مدت ملی و صنفی بیندیشند، بسیاری از معضلات ایجاد نخواهد شد. آقای دکتر مطلبی هم متأسفانه ثابت کرده است که حق را به کسی می دهد که در قدرت است.
دامپزشک
|
-
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۱
0
0
آقای دکتر مطلبی کسی است که دامپزشکی ایران را متحول کرد و به آن اعتبار بخشید وبه اذعان اکثر هموطنانی که با دامپزشکی در ارتباط هستند آقای دکتر مطلبی ابر مرد سازمان دامپزشکی ایران است و فردی است که جدای توان علمی دارای توان مدیریتی بسیار بالا و انسانی دوست داشتنی و خوش برخورد می باشد و به نظر من حیف است جامعه دامپزشکی از وجود چنین انسانی بی بهره باشد
دکتر وطندوست
|
-
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۲
0
0
با برکناری علی آبادی از ریاست شیلات معلوم شد که چه کسی درست می گفته است: دکتر مطلبی یا جامعه دامپزشکان!
كارمند
|
-
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۳
0
0
باز هم دوستان جامعه اشتباه برداشت كردند آقاي مهندس علي آبادي بر كنار نشد بلكه ارتقاء مقام پيدا كرد و به دستور رئيس جمهور محترم معاون هماهنگي دستگاهها و سازمانهاي اجرائي در حوزه معاونت اول رئيس جمهوري شدند و الان هم كمك بزرگي براي شيلات هستندو در مدت كوتاه در شيلات و قائم مقامي وزير خدمات شايسته اي انجام دادند. كارمند شيلات
شهروند
|
-
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۳
0
0
آقاي دكتر نبي پور اصلا سازمان دامپزشكي را نمي شناسند اگر هم در اين موقعيت قرار گرفتند حضور چهل پنجاه نفر دكتر دامپزشك و دانشجو كه همه سفارشي آمده بودند نمي تواند به نمايندگي از 3500 عضو جامعه با شد ضمنا فرمودند اتوبوسي ترك ها و ايلامي ها آمدند واقعا از كسي كه امروز جاي بزرگان تكيه زده است جاي تاسف است خوب است علاقه مندان بروند برسي كنند آيا حتي يك نفر هم در دوران مسئوليت اين مديران از شهر ستانهاي مورد اشاره به تهران آمده است انشائالله در ماه رمضان تقوي پيشه كنند.شهروند
نظر شما
ادامه