کد خبر: ۱۴۱۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - همزمان با پایان فعالیت دولت دهم، حکیم مهر برای مدیران کل دامپزشکی استانها فرصتی فراهم کرد تا گزارشی از عملکرد چهارساله اداره کل تحت مدیریت خود ارائه نمایند.

این اقدام حکیم مهر که صرفاً به منظور اطلاع رسانی از عملکرد صورت گرفته طراحی شده بود در همان ابتدا با استقبال برخی مدیران کل دامپزشکی روبرو شد اما وقتی دو گفتگوی مکتوب منتشر شد سایرین تصمیم گرفتند از شرکت در این طرح انصراف دهند.

دکتر حزبئی مدیرکل دامپزشکی استان تهران نخستین فردی بود که پاسخ چند سوال کوتاه حکیم مهر را ارسال کرد و پس از وی هم دکتر برائی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان البرز بود که ترجیح داد از عملکرد و افق پیش روی اداره کل تحت مدیریتش بگوید.

مدیران کل دامپزشکی برخی استانها هم که قرار بود به زودی پاسخ مکتوب خود را ارسال کنند وقتی پاسخ دو مدیرکل پاسخگو را دیدند از ارسال جواب منصرف شدند!

ضمن تقدیر از مدیران کل دامپزشکی تهران و البرز که به احترام صنف شریف دامپزشکی و مخاطبین خود پاسخ را در اسرع وقت ارسال نمودند از سایرین انتظار می رود در پاسخگویی دریغ ننمایند.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
0
من که میدونم در آذربایجان غربی هیچ حرفی برای گفتن ندارن پس منتظر نباشید
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
0
0
من فكر ميكنم در مورد اين مءله نبايد زياد مته به خشخاش كذاشت مديران كل دامبزشكي تهران و البرز جون با دكتر لطفي زاده و سبك و سياق عملكردي شون اشنا هستند بدون مشكلي باسخ ايشون و سوالاتشون رو دادند و البته نبايد سوابق طولاني مديريتي اونها رو هم از نظر دور كرد به نوعي اطمينان در عملكرد خودشون و مجموعه خودشون دارند به نظر من مهمترين مسءله اي كه باعث عدم باسخكويي ديكر عزيزان شد عدم اشنايي و اطمينان اونها از روال اينكونه كزارشات مي باشد كه با تماس هاي بيشتر لطفي زاده و يا ساير مراكز اين مشكل حل خواهد شد و از طرفي بيشنهاد مي كنم كه اين سوالات رو به صورت رسمي به اين عزيزان ارسال بفرماييد و شماره نامه دبيرخانه شون رو هم داشته باشيد حالا جواب دادند كه جه بهتر و اكر جواب ندادند كه سوابق ان خواهد ماند ولي اكر بصورت ايميلي و ... باشد بعدا نمي توان به ايميل استناد نمود به هر حال از زحمات لطفي زاده در اين مسير متشكريم
کارمند
|
-
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
با سلام. دامپزشکی آذربایجان غربی عملکرد بسیار قوی داشته و در صورت لزوم حتما به صورت رسمی پاسخ هم خواهد داد. یه عده ندونسته حرف میزنن چون اداره جایگاهی برای اونا قائل نیست چرا که دنبال حاشیه اند. جالبه که من خودم کارمند اینجا هستم و یه کارشناس ساده ام و همه راضی هستیم. خدا به مدیر کل خیر بده
نظر شما
ادامه