کد خبر: ۱۴۱۶

حکیم مهر -  در حالی که در روزهای گذشته حکیم مهر از انتصاب دکتر احمد اقتصاد به سمت مدیرعامل شرکت نظام سبز سلامت خبر داده بود پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی این خبر را تأیید کرد.

دکتر احمد اقتصاد بجای مهندس بیانی بعنوان دومین مدیرعامل این شرکت در طول فعالیت کوتاه شرکت نظام سبز سلامت منصوب شده است.

متن خبر پیشین حکیم مهر در این خصوص :

 

مدیر عامل شرکت تازه تأسیس نظام سبز سلامت تغییر کرد.

محمود بیانی مدیر عامل شرکت نظام سبز سلامت که شماره تلفن همراه خود را هم در ماهنامه نظام دامپزشکی برای ارتباط با اعضای سازمان نظام دامپزشکی در اختیار همگان گذاشته بود با گذشت مدت زمانی کوتاه از تصدی این سمت کنار رفت و دکتر احمد اقتصاد بجای وی به عنوان مدیر عامل شرکت نظام سبز سلامت این سمت را بعهده گرفت.

گفتنی است بیانی هم اینک در سمت مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی فعالیت می کند.

دکتر احمد اقتصاد هم که در پی استعفا و کنار رفتن چند تن از مدیران شرکت نظام سبز صبا (که قرار بود فعالیتهای بین‌المللی هم داشته باشد!) و صندوق تعاون و رفاه نظیر مدیرعامل آن شرکت (آقای مرزآبادی) و دکتر حامدی از سمت مدیر امور ممیزی سازمان نظام دامپزشکی کنار رفته بود مجدداً به سازمان نظام دامپزشکی بازگشته است. حضور دکتر اقتصاد به عنوان دامپزشکی باتجربه که در سوابق وی ریاست سازمان دامپزشکی کشور در سالهای 64 تا 67 هم به چشم می خورد انتظارات را برای رونق فعالیتهای شرکت نظام سبز سلامت فزونی خواهد بخشید.

رؤسای سازمان دامپزشکی تاکنون - نفر سوم از راست : دکتر احمد اقتصاد

دکتر احمد اقتصاد

 

متن خبر سازمان نظام دامپزشکی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان :

 

دکتر سید محمد آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در حکمی دکتر احمد اقتصاد را به سمت مدیر عامل شرکت خدماتی تامین نیروی انسانی نظام سبز سلامت منصوب کرد.
دکتر اقتصاد در کارنامه فعالیت‌های خود در عرصه دامپزشکی سوابقی چون مدیریت و مسئولیت در سازمان دامپزشکی کشور، عضویت در اولین شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی،  ریاست سازمان دامپزشکی کشور در سالهای 64 تا 67  و سوابق مدیریتی در ادارات دامپزشکی استان‌های کشور( ایلام و زنجان) را دارد.
شرکت خدماتی تأمین نیروی انسانی نظام سبز سلامت وابسته به صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران از نیمه دوم امسال در راستای اجرای ماده 19  آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی مصوب هیأت وزیران به منظور اعمال نظارت بهینه بر فعالیت‌ مسئولین فنی بهداشتی و قطع وابستگی مالی آنها به صاحبان واحد تحت نظارت تأسیس شد و آغاز به کار کرد.
این شرکت در طول چهارماه فعالیت خود بانک اطلاعاتی جامعی از اکثر ناظرین فنی عضو سازمان نظام دامپزشکی در سراسر کشور به منظور اجرای هر چه بهتر دستورالعمل و آیین‌نامه ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه کرده است.
پیش از این محمد بیانی مدیر عامل شرکت نظام سبز سلامت بود که با انتصاب وی به سمت مدیرعاملی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی دکتر احمد اقتصاد مدیر عامل این شرکت شد.
دکتر احمد اقتصاد پس از انتصاب در مقام مدیر عاملی شرکت خدماتی تأمین نیروی انسانی نظام سبز سلامت اظهار امیدواری کرد با همکاری و توافق سازمان‌های نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و دامپزشکی کشور اجرای دستورالعمل اجرایی ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی هرچه سریعتر عملیاتی شود تا مسئولین فنی و بهداشتی از نظر کلیه امور اجرایی و مالی زیر پوشش این شرکت قرارگیرند.

 

نظر شما
ادامه