کد خبر: ۱۴۱۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - متن اطلاعیه استخدامی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی به این شرح است :


احتراما به اطلاع کلیه پذیرفته استخدامی تاریخ ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی،که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی(60 % ) و بالاتر  شده اند میرساند، بایستی در تاریخ های قید شده ذیل مدارک درخواستی را به کارشناسان امور اداری اداره کل دامپزشکی استان واقع در : تبریز- خ راه آهن – چهار راه خطیب – اول خیابان دامپزشکی تحویل فرمایند.
تذکر :
1: به داوطلبان محترم توصیه می شود قبل از مراجعه مفاد اطلاعیه را به طور دقیق مطالعه و مدارک درخواستی را صرفا در زمان تعیین شده تحویل نمایند.
2: مدارک تحویلی صرفا برای بررسی صحت مدارک اعلامی داوطلب در زمان ثبت نام بوده و هیچ گونه حقی برای قبولی ایجاد نمی کند.
3: پس از بررسی صحت مدارک ارایه شده داوطلبان، بر اساس نمره آزمون اختصاصی و سایر شرایط مربوطه از جمله : شرط بومی بودن محل خدمت، ایثارگری، معلولیت، سابقه قرارداد، واریزی حق بیمه و ... از طرف استانداری محترم اولویت بندی خواهند شد.

 

1-   از ردیف 1 تا ردیف 48  روز شنبه 23/06/1392    راس ساعت 8 صبح 
 

2-   از ردیف 49 تا ردیف 101  روز یکشنبه 24/06/1392 راس ساعت 8 صبح


3-   از ردیف 102  تا ردیف 149 روز دوشنبه 25/06/1392  راس ساعت 8 صبح


4-   از ردیف 150 تا ردیف 207  روز سه شنبه  26/06/1392  راس ساعت 8 صبح


5-   از ردیف 208  تا ردیف 253  روز چهارشنبه 27/06/1392  راس ساعت 8 صبح


6-   از ردیف 254 تا ردیف 298   روز پنج شنبه  28/06/1392  راس ساعت 8 صبح

 

7-   از ردیف 299 تا ردیف 333 روز شنبه  30/06/1392  راس ساعت 8 صبح

 

مدارک مورد نیاز:
 

* پوشه (سبز رنگ برای داوطلبان ایثارگر، زرد رنگ برای داوطلبان معلول و رنگ آبی برای داوطلبان بومی شهرستان و رنگ قرمز برای داوطلبان عادی)
 


*  اصل و تصویر شناسنامه (صفحه اول و توضیحات)

*  اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو)

* اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده شده مورد قبول نیست)
* اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای آقایان

* اصل و تصویر رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ حق ثبت‌نام آزمون

* اصل و تصویر مدارک مربوط به اولویت های استخدامی مندرج در آگهی که به تائید مراجع ذیصلاح رسیده باشد ( گواهی جانبازان حتماً باید با قید درصد جانبازی بوده و نیز گواهی مربوط به جانبازان از کارافتاده  ، مبنی بر قادر به کار نبودن باید به تائید مراجع ذیصلاح رسیده باشد. ارائه گواهی لازم از بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا کارت شناسائی معتبر از آن بنیاد برای خانواده محترم شهدا )

* اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح

* اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (درصورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد ،  سایر مدارک مورد نیاز نیست)

* اصل و تصویر حکم استخدامی به همراه تاییدیه بیمه مربوطه برای احتساب سنوات خدمت قابل قبول نیروهای قراردادی دولتی (گواهی صادره توسط بخش خصوصی و شرکت‌ها مورد تایید قرار نمی‌گیرد داشتن حداقل سن بیست سال و حداکثر ۳۵ سال تمام  ( متولدین 22/11/1357به بعد)

* مدارکی که بعد از تاریخ 12/03/1392  صادر شده باشند پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل(از تاریخ 31/06/1359 لغایت 29/05/1367) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند،به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.

ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها،جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمی باشند شامل: همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان ۵ سال

پ) فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر) و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند، از شرط حداکثر سن معاف می باشند

ت) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی از تاریخ 22/11/1357به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها

ث) مدت خدمت وظیفه عمومی

تذکر مهم :
تمامی سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی تعلق دارد.

تبصره : بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند:

الف) محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) حداقل پنج سال متوالی از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته در محل مورد تقاضای شغل باشد‌باشد.

ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد و یا محل سکونت کنونی آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد.

د) فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات «کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران» به استان مورد تقاضا برای استخدام منتقل شده‌اند.

و) آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام ،  سابقه کار تمام وقت در دستگاه‌های اجرایی استان مورد تقاضا برای استخدام، با پرداخت حق بیمه داشته باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی نشانی زیر کلیک نمایید :

http://ivo.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=bb0b9016-7e1b-4a46-889d-d3328ff3456d

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید عباس حمید حسنی
|
-
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
سلام
خدا اون بالا جای حق نشسته. چه حق کشی هایی که انجام نشد! چه شرایط سنی که که اصلا بهش نگاه نکردن
نظر شما
ادامه