کد خبر: ۱۳۹۶۸

حکیم مهر - رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: رویکرد جدید موسسه رازی علاوه بر تکمیل سبد محصولات بیولوژیک، ارتقاء کیفیت و توجه بیشتر به بازار فروش است.
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی ،دکتر هادی قدکچی رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در گردهمایی نمایندگان شرکت تعاونی تولیدی، توزیعی رازی در استان های کشور که در سالن جلسات موسسه رازی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای تکمیل سبد محصولات بیولوژیک، موسسه در دو سال گذشته، تعداد 8 محصول به این سبد افزوده است و در آینده نزدیک واکسن های بیشتری نیز به لیست تولیدات این موسسه افزوده خواهد شد.
دکتر قدکچی افزود: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه اقتصادی در سال جاری و در راستای رویکرد جدید موسسه رازی و اهمیت بازار فروش محصولات، این موسسه عزم جدی دارد تا با ارتقاء کیفی محصولات و بسته بندی و همچنین با گسترش فعالیت ها در بازار، با واردات فرآورده های خارجی مقابله نماید.
رئیس موسسه رازی اضافه کرد: نمایندگان تعاونی تولیدی، توزیعی رازی در استان ها باید در بازار فروش با جدیت بیشتری فعالیت نمایند و به ویژه نمایندگان این تعاونی در استان های مرزی می بایست علاوه بر بازار داخلی در راستای صادرات محصولات موسسه در کشورهای همجوار نیز فعالیت موثری داشته باشند.
در پایان گردهمایی از نمایندگان فعال این شرکت با اهداء لوح تقدیر و جوائز مختلف، قدردانی شد.

 

نظر شما
ادامه