کد خبر: ۱۳۹۵۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر یک روزه خود به تبریز با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی،دکتر سید محسن دستور "رئیس سازمان دامپزشکی" در دیدار با دکتر علی رضا بیگی"استاندار آذربایجان شرقی نقش و جایگاه دامپزشکی را در سلامت عمومی جامعه مهم خواند و گفت : حضور کارشناسان و بازرسین بهداشتی دامپزشکی در کلیه مراحل تولید ، نگهداری و عرضه انواع فرآورده های خام دامی ، تضمین کننده سلامت عمومی جامعه و افراد جامعه می باشد .

دکتر دستور در قسمتی از سخنان خود گفت : اهمیت فعالیتهای دامپزشکی ضرورت تحقق اعتبارات لازم را می طلبد و این فعالیتها ارتباط مستقیمی با سلامت و اقتصاد دامپروری کشور دارد که از استاندار تقاضا داریم در رسیدن به این اهداف ، دامپزشکی را یاری نمایند .

وی با اشاره به جایگاه مهم صنعت دامپزشکی و ظرفیت‌های این بخش در کشور و جهان اظهار داشت: صنعت دامپزشکی به واسطه تامین سلامت دام و طیور که مهم‌ترین منابع غذایی آینده هستند، دارای نقشی مهم است.

دکتر بیگی هم ضمن خیر مقدم به مهمانان وضمن اعلام رضایت از عملکرد اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی خاطر نشان ساخت : پیگیریهای مجدانه مسئولین دامپزشکی آذربایجان شرقی و دغدغه هایی که دارند نشان از اهمیت موضوع و مسئولیت پذیر بودن آنان دارد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: همسایگی آذربایجان شرقی با چند کشور خارجی و تبادل دامی با این کشورها نیز از مسائلی است که باید حاکمیت در آن حضور مستقیم داشته باشد.

وی با اشاره به تمرکز جمعیت دامی در روستاها اظهار داشت: مناطق روستایی و توده‌های مردمی که به عنوان پایگاه دولت محسوب می‌شوند باید در امر خدمات‌رسانی دامپزشکی مورد توجه ویژه باشند و خدمات‌رسانی به بهترین وجه صورت گیرد.

شایان ذکر است که در این سفر یک روزه دکتر دستور از قرنطینه مرزی جلفا بازدید خواهد کرد.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
0
0
سلام
آقاي دكتر دستور
ايكاش ازخدمات دولت مهرورز وعدالت گستر وپاكترين دولت هم تشكر كرده بوديد وهمان جا هم حكمي با اصول چهارگانه براي شخصي دردامپزشكي استان آذربايجان شرقي صادركرده بوديد
دکتر مرتضوی
|
-
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
0
0
چند سال است که این قزنطینه دست یک نفر داده شده است و همیشه قزازدادش تمدید می شود و به نظر می رسد الی الابد دست ایشان خواهد ماند .کسی از مسوولان لطفا توضیح دهد البته توضیح دهند نه شکایت .
کارمند
|
-
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
0
0
من خبر سفر اقای دکتر دستور را از شبکه سهند تبریز دیدم در حد دو سه دقیقه بود متاسفم که ریاست یک سازمان طوری با رسانه ها صحبت نمیکند که بیشتر وقت به او بدهند در ضمن اقای دکتر دستور امروزها به غیر از مسافرت کارهایی مهمتر دارند از جمله تعویض مدیران کلی که با منشور اخلاقی دولت جناب اقای دکتر روحانی مطابقتی ندارند از جمله مدیر کل محترم استان ...............
ناشناس
|
-
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
0
0
سلام
آقاي كارمند عزيز
مگر ............. مطابقتی دارند
اول خودشان بعدا سايرين- رييس
ناشناس
|
-
|
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
0
0
جناب آقای دکتر دستور ......بهتر است دستور دهید تا 35 درصد افزایش کارکنان را پرداخت کنند یا حداقل حقوق اخر ماه را پرداخت کنند وقت کم است کارمندان زیر بار قسط هستند- تکنسین
ناشناس
|
-
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
0
0

این دفعه با دکتر مرتضوی موافقم. چه کسی به وضعیت قرنطینه می رسد!
نظر شما
ادامه