کد خبر: ۱۳۹۵

حکیم مهر -  خشونت بیش از حد اردک‌ها در شهر تجاری نورث یورکشایر در انگلستان باعث فرار بازدیدکنندگان از این شهر شده و صنعت توریسم آن را با مشکل روبه رو کرده است.

خشونت بیش از حد اردک‌ها در شهر تجاری نورث یورکشایر در انگلستان باعث فرار بازدیدکنندگان از این شهر شده و صنعت توریسم آن را با مشکل روبه رو کرده است.
کارشناسان معتقدند به دلیل کم شدن تعداد اردک‌های ماده ، اردک‌های نر به شدت رفتارهای خشونت آمیز از خود نشان می‌دهند و به افرادی که برای بازدید به این منطقه آمده اند حمله می‌کنند.
ساکنان این منطقه نگران هستند رفتار بد این اردک‌ها که در اطراف Cod Beck زندگی می‌کنند ممکن است باعث فرار توریست‌ها شده و صنعت توریسم محلی این منطقه را با مشکل روبه رو کند.
با فرا رسیدن فصل جفت گیری اردک‌ها تمهیدات و مذاکرات زیادی در بین مقامات محلی این منطقه انجام شده است تا این مشکل را حل کنند.

به همین دلیل خانه‌های جدیدی برای تعدادی از این پرندگان در مناطق دیگر ساخته شده است ، اما ساکنان منطقه نگرانند این پرندگان تبعید شده دو باره به محل قبلی خود بازگشته و ایجاد مشکل کنند.
یکی از اعضای شورای این شهر در این باره گفت : نا کنون شکایت‌های زیادی در این مورد داشته ایم و تعدادی از کودکان نیز توسط این اردک‌ها مورد حمله واقع شده اند.
این در حالی است که قانون اجازه تیراندازی و انجام تمهیدات دیگری برای دور کردن این حیوانات و کاهش تعداد آن‌ها را نمی‌دهد و به همین دلیل ما در حال مذاکره برای تغییر قانون هستیم.

 

نظر شما
ادامه