کد خبر: ۱۳۸۷۴
حکیم مهر - در بارندگی‌های اخیر در سیرجان که به صورت رگباری و مقطعی رخ می دهد برخی مناطق پایین دست سیرجان دچار آبگرفتگی معابر و برخی منازل شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، از جمله مناطقی که سیرجان دچار آبگرفتگی گشتند، مکی‌آباد، دهیادگار، اراضی سعیدآباد و آباده بوده است.

بر همین اساس در بارندگی روزهای گذشته، نیروهای سازمان آتش‌نشانی سیرجان در محل حاضر و اقدامات لازم برای رفع آبگرفتگی را انجام دادند.

در راستای آبگرفتگی در این مناطق، شهرداری سیرجان به امداد و کمک‌رسانی به اهالی پرداخت و با بکارگیری پمپ در محل‌هایی که دچار آبگرفتگی شده بودند اقدام به کاهش حجم آب در این مناطق کردند. این محلات به این دلیل که جزء محلات قدیمی و با بافت قدیمی هستند و سازه‌های این منازل فاقد کرسی بوده دچار آبگرفتگی شده‌اند.

مرگ دسته جمعی گنجشک ها بر اثر صاعقه

در پی اتفاقات رخ داده بر اثر بارندگی های اخیر که با رعد و برق و صاعقه همراه بوده است بر اثر برخورد آذرخش با درختی در روستای فخرآباد سیرجان که پناهگاه تعداد زیادی پرنده و گنجشک بود، همه‌این پرندگان به طور دسته جمعی و در یک لحظه جان داده و بدن بیجان این گنجشک‌ها همانند برگ از درخت بر روی زمین ریخته شد.

 

برچسب ها: گنجشک سیرجان،
نظر شما
ادامه