کد خبر: ۱۳۶۹

حکیم مهر -  سایت سازمان دامپزشکی کشور گزیده ای از سخنان دکتر نوروزی در نشست اخیر خبری وی را با عنوانی عجیب منتشر کرد.

عنوان این خبر به شرح زیر است :

رئیس سازمان دامپزشکی کشور: جمعیت دامی کشور از انواع میکروب‌ها و ویروس‌ها مصون است

و بخشی از متن آن خبر :

رئیس سازمان دامپزشکی کشور از اقدامات مناسب در زمینه تامین بهداشت دام، طیور و آبزیان خبر داد و گفت: کشور ما از تمام اقلام ویروس‌ها و میکروب ها، مصون است. 
دکتر مجتبی نوروزی در نشست خبری خود نظارت، بازرسی و کنترل را از مهمترین اقدامات این سازمان برای دستیابی به سلامت دام و بدنبال آن، سلامت انسان یاد کرد.
وی از پیشگیری و کنترل بیماری‌های تب برفکی، سیاه زخم، تب مالت، آنفولانزای خوکی و آنفولانزای فوق حاد پرندگان در کشور خبر داد و گفت: فاز بیستم مقابله با بیماری تب برفکی در سطح کشور انجام شده است و طی این روند، این بیماری بطور کامل کنترل شده که باید آن را حفظ کنیم.
دکتر نوروزی افزایش میزان تولید و قیمت دز تمام شده واکسن را از جمله فعالیت‌هایی که در زمینه گسترش سطح واکسیناسیون در کشور به اجرا رسیده است، ذکر کرد.
وی در مورد بیماری آنفولانزای خوکی در جمعیت دامی کشور، گفت: جمعیت دامی کشور از این ویروس عاری است و امیدواریم این وضعیت را همچنان کنترل شده حفظ کنیم. 
 
با توجه به آنکه در همین نشست خبری رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پاسخ به سؤال خبرنگاران و انتقاد آنها به موسسه رازی گفت : باید حرفهای علمی بزنیم و حرف بازاری نمی خواهیم ، معلوم نیست این ادعای رئیس سازمان دامپزشکی کشور چقدر علمی بوده است؟!

 

نظر شما
ادامه