کد خبر: ۱۳۵۹۱
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
از ابتدای سال 90 که مسئولیت این اداره کل را عهده دار شدم مطالبه مردمی و همینطور مطالبه همه دستگاههای بالا دستی، اجرای طرح بسته بندی مرغ بود که برای مدت 9 سال به دلایل مختلف اجرایی نشده بود که به حمد ا... با کمک دست اندرکاران بخش تولید موفق شدیم در مدتی کمتر از 4 ماه با اجرای یک مدیریت موفق به مرحله اجرا در آوریم و هیچگونه مشکلی در سطح بازار بوجود نیامد...

حکیم مهر - با توجه به پایان دولت دهم، حکیم مهر فرصتی برای مدیران کل محترم دامپزشکی استانها فراهم نموده تا به بیان دیدگاهها و عملکرد خود بخصوص در دولت دهم بپردازند و گزارشی به مخاطبین خود ارائه نمایند.

دکتر محمدرضا حزبئی مدیرکل دامپزشکی استان تهران نخستین فردی است که خود را پاسخگو دانسته و به سوالات حکیم مهر در اسرع وقت پاسخ گفته است.

در آینده گفتگوهایی با سایر مدیران کل دامپزشکی استانها منتشر خواهد شد.

 

متن گفت‎وگو با مدیرکل دامپزشکی استان تهران بدین شرح است :

 

بسمه تعالی

با سلام و احترام و تشکر از وقتی که در اختیار حکیم مهر قرار دادید.

 


1- لطفاً به اختصار خودتان را معرفی بفرمایید. (متولد چه سالی هستید؟ -چه سالی وارد دانشگاه شدید؟ - در چه مقطعی تحصیل کرده اید؟ - از کدام دانشگاه و چه سالی فارغ التحصیل شده اید؟)

محمد رضا حزبئی متولد سال 1342 و ورودی سال 67 دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران هستم و در سال 73 از دانشگاه فارغ التحصیل شدم.

 

2- از چه زمانی تاکنون این مسئولیت را به عهده دارید؟ و پیش از این کجا و در چه مسئولیتی مشغول خدمت بودید؟

 

از ابتدای سال 90 به سمت مدیر کل دامپزشکی استان تهران منصوب شدم قبل از آن به مدت 5/9 سال مدیر کل دامپزشکی خوزستان و 5/4سال مدیر کل دامپزشکی استان گیلان بودم و بیش ازیک سال مسئول امور استان ها و جانشین حوزه ریاست سازمان دامپزشکی را نیز عهده دار بودم.

 

3- با توجه به تغییر دولت، خواهشمند است چکیده اقدامات مهمی که در زمان مدیریت شما در دولت دهم انجام شده بفرمایید.

 

از ابتدای سال 90 که مسئولیت این اداره کل را عهده دار شدم مطالبه مردمی و همینطور مطالبه همه دستگاههای بالا دستی، اجرای طرح بسته بندی مرغ بود که برای مدت 9 سال به دلایل مختلف اجرایی نشده بود که به حمد ا... با کمک دست اندرکاران بخش تولید موفق شدیم در مدتی کمتر از 4 ماه با اجرای یک مدیریت موفق به مرحله اجرا در آوریم و هیچگونه مشکلی در سطح بازار بوجود نیامد.

در حال حاضر نیز در حال اجرای نظامنامه های مدیریت کیفیت،آموزش مسئولین فنی و دست اندرکاران و کارگران شاغل در بخش های مختلف تولید،فرآوری،کشتار گاهی،بسته بندی و عرضه هستیم تا انشاءا... سطح بهداشت مواد غذایی را ارتقاء ببخشیم.چرا که آموزش عوامل دست اندر کار همراه با کنترل های مورد نیاز عامل اساسی در بهبود وضعیت بهداشتی مواد غذایی عرضه شده در بازار خواهد بود.

 

 

4- به نظر شما بزرگترین چالش در استانی که مسئولیت دامپزشکی آن را بعهده دارید چیست؟ و چه برنامه ای برای رفع آن دارید؟

 

ما یک دستگاه نظارتی هستیم که می بایستی تمام مواد غذایی تولید شده در مزرعه و فرآوری شده در واحد های واسط مثل کشتار گاهها و نیز بسته بندی و عرضه را کنترل کنیم همینطور در همه جاهایی که مقادیر مصرف مواد خام دامی(شامل گوشت قرمز،گوشت مرغ،ماهی،تخم مرغ،عسل)قابل توجه می باشد مثل رستوران ها،چلوکبابی ها، هتل ها ،کترینگ ها و طباخی ها را کنترل کنیم و در این راستا بزرگترین مشکل ما کمبود نیروی انسانی است که در بسیاری از موارد فعالیت های ما را تحت الشعاع قرار می دهد.

ما سعی داریم با استقرار نظامنامه های مدیریت کیفیت و همینطورHACCP و کنترل واحدها بر اساس این نظامنامه ها از طریق عقد تفاهم نامه با انجمن ها و اتحادیه ها و استفاده وسیع از نیرو های بخش خصوصی تا آنجا که ممکن است این وضعیت را بهبود بخشیم.ولی در هر حال برای سطوح بالای ممیزی، نیروی بیشتری احتیاج داریم که میبایستی توسط دولت آتی انشاءا... به آن توجه شود.

 

 

5- به نظر شما چگونه می توان مشکل اشتغال دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی را حل نمود؟

 

حقیقت امر این است که تعداد فارغ التحصیلان این بخش بسیار بیش از نیاز بازار می باشد در حالی که ارائه خدمات در بخش های دور افتاده برای بخش های خصوصی جذبه اقتصادی نداشته و باید بخش های دولتی ارائه خدمات نمایند. این امر نیز مستلزم افزایش کمی و کیفی نیرو های دولتی و یا افزایش اعتبار کافی برای عقد قرارداد با بخش  های خصوصی است تا بتوان به مناطق دور افتاده خدمات بیشتری ارائه نمود ولی در هر حال تعداد فارغالتحصیلان رشته های مختلف دامپزشکی زیادتر از حد نیاز در بخش خدمات است اما اگر عزیزان فارغ التحصیل بتوانند در جنبه های تجاری بخش وارد شوند هنوز فضای کار وجود دارد که عمدتاً توسط نیرو های غیر متخصص پر شده است.

 

6- آیا با بسته بندی شیر خام موافق هستید؟

 

شیر خام هم اکنون نیز توسط برخی افراد به صورت سنتی عرضه می شود و هیچگونه ممانعت عملی با آن انجام نمی شود.از طرفی در تمام کشورها اصرار بر مصرف شیر به صورت پاستوریزه و استریلیزه هست که عمدتاً به صورت تبلیغی و ترویجی شهروندان ترغیب به استفاده از شیرهای پاستوریزه و استریلیزه می شوند.لیکن تایید دستگاههای بهداشتی مبنی بر مصرف شیر خام به صورت گسترده آنهم به صورت بسته بندی شده منطقی نیست. بسیاری از کشور ها از نظر میزان آلودگی به بیماری های دامی تقریباً پاک هستند ولی باز هم پاستوریزاسیون و استریلیزاسیون توصیه می شود .تولید زیاد این ماده حیاتی در کشور و لزوم استفاده از راههای نگهداری و ماندگاری به صورت پاستوریزه و استریلیزه می طلبد که به صورت رسمی نهادهای بهداشتی و تولیدی بر عرضه این فرآورده به صورت ذکر شده اهتمام ورزند و در دراز مدت مصرف شیر خام کاهش بیشتری یابد این امر عامل مهم در جلوگیری از انتقال بیماری هایی مثل بروسلوز و سل و ... می باشد و از نظر اقتصادی نیز فرآوری این ماده دارای ارزش افزوده است.

به نظر می رسد این موضوع قبل از آنکه دلیل بهداشتی داشته باشد بیشتر جنبه اقتصادی داشته که در کشاکش بحث های قیمت شیر بین تولید کننده و کارخانجات و قیمت تمام شده بوجود آمده است برای این موضوع هم در جاهای مختلف دنیا راههای دیگری وجود دارد. مثل ایجاد کارخانجات شیر توسط اتحادیه های دامداران و یا ایجاد واحد های کوچک پاستوریزاسیون در دامداریها ولی در هیچ جای دنیا مصرف شیر خام به صورت آنهم بسته بندی شده به عنوان یک روند تجاری مطرح نمی شود.چه از نظر بهداشتی و چه از نظر اقتصادی عرضه شیر خام(بدون پاستوریزاسیون) با برنامه های ریشه کنی بیماری های مثل سل و بروسلوز منافات دارد و باعث عقیم ماندن این طرح ها می شود.

 

 

7- هر آنچه که در نظر دارید و برای بینندگان حکیم مهر مفید می دانید مطرح بفرمایید(بخصوص اگر در سوالات بالا نبود و مایلید درباره آن توضیح دهید.)

 

همانطور که قبلاً گفتم مشکل اصلی تعداد زیاد فارغ التحصیلان و حضور این عزیزان در بخش خدمات دامپزشکی است. اکثراً وضعیت دامپزشکی را با آزمایشگاههای بهداشت و درمان مقایسه می کنند.

شما میدانید که در بهداشت و درمان آزمایشگاههای دولتی در کنار آزمایشگاههای خصوصی فعالیت میکنند و لذا درخواست برای تعطیلی آزمایشگاههای دولتی منطقی به نظر نمیرسد.(ضمناً دامپزشکی متولی صدور پروانه فعالیت آزمایشگاهها می باشد و برای این منظور داشتن دانش فنی برای کنترل فعالیت آنها ضروری است)

مطلب دیگر اینکه آزمایشگاهها به عنوان بخش های پاراکلینکی می بایستی در خدمت بخش های کلینیکی باشند و مورد استفاده قرار گیرند که این همکاری بین دو بخش کلینکی و پاراکلینکی که هر دو بخش خصوصی هستند کم هست.

مطلب دیگر اینکه تعرفه های بخش دامپزشکی رشد زیادی ندارد و از طرفی افزایش تعرفه ها از آنجایی که مستقیماً بر بخش تولید می تواند متاثر باشد می بایستی با دقت خاص صورت گیرد.

اما در نگاهی دیگر میتوان دید که وظائف سازمان دامپزشکی به مقادیر زیادی در حد 100% واگذارشده است. مثلاً درمان100%،مایه کوبی قریب به 80%،دارو100% و در بحث های آزمایشگاهی تقریباً 50%کار توسط بخش های خصوصی انجام می گیرد و فقط موضوعات حاکمیتی را آزمایشگاههای دولتی انجام می دهند.

ما 35 آزمایشگاه در سطح استان تهران داریم که از حیث تعداد نمونه های انجام شده دراین آزمایشگاه تقریباً 50% آزمایشگاههای دولتی فعالیت میکنند حال اگر بقیه موارد را از نظر ریالی به آزمایشگاههای موجود تقسیم کنیم نمی تواند حتی به مقدار کم وضعیت آزمایشگاهها را از نظر اقتصادی بهبود بخشد.برای آزمایش های حاکمیتی نمی توان به راحتی تعرفه هارا بالا برد.

 

با تشکر از پاسخگویی به سوالات حکیم مهر، سخن پایانی شما؟

 

در حال حاضر با توجه به گسترش بخش خصوصی و لزوم استفاده از همکاری عزیزان و نیز ایجاد یک اشتغال حداکثری ضرورت دارد ساختار دامپزشکی ایران(خصوص و دولتی و حتی آموزشی و تحقیقاتی)مورد یک بررسی علمی و همه جانبه قرار گیرد و با تعین اهداف جدید و تعیین استراتژیها مهندسی جدیدی برای این ساختار در کشور بوجود آورد. نه اینکه هر از چند گاهی بخشی از وظائف دامپزشکی دولتی را حذف و به بخش دیگری واگذار کرد. این بی برنامگی می تواند در نهایت برای همه بخش دامپزشکی وضعیت نامناسبی را فراهم آورد و موجبات نارضایتی بهره برداران و آحاد جامعه و نیز صدمات اقتصادی دیگری شود.     

 

انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
0
0
............. کاش .... از مسئولین فنی می نوشتی که در استان تهران چه می کشند- عضو شورای نظام استان
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
0
0
انصافا مدیرکل تهران بودن کار ساده ای نیست آن هم با این اوضاع خراب بودجه ها! ...............- دامپزشک
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
0
0
سلام خدایییش، گفت و گو های مدیران کل تهران و البرز رو با هم مقایسه کنید.
انصافا از هر نظر که نگاه کنی مدیر کل تهران حقشه که رئیس سازمان بشه
دامپزشک
|
-
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
0
0
ببخشید دوست محترم از چه نظر می فرمایید حقشه؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
0
0
آقای حکیم مهر!!!!!!!!!!!!!!!!!! صحبت راجب نکات منفی .... رو سانسور می کنی، بعد همچین نظرات ..... که مدیرکل تهران حقشه فلان بشه رو کامل میذاری رو سایت؟ جهت گیری تا چه حد مرد حسابی؟- دامپزشک

به نظر شما این گونه مقایسه کردن که به نظر شما خداییش .... ؟ اصلا ارزش منعکس کردن در سایت حکیم مهر رو داشت؟ این مقایسه کاملا توهین آمیز به نظر می رسه. واقعا از دکتر لطفی بعیده. اونم مقایسه دکتر برایی نژاد با دکتر حزبئی!!! باید حوزه عملکردی شون مقایسه بشه. بازده مقایسه بشه.وگرنه این طرز حرف زدن فقط غرض ورزی یه مشت آدم رو می رسونه که .....- یک همکار
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
0
0
با سلام امیدوارم در دولت آینده آقای دکتر مطلبی در درجه اول و سپس آقای دکتر حزبئی در درجه دوم بعنوان جایگزین رئیس سازمان باشند چون واقعا این سازمان برای دامپزشکان افت دارد که ......داشته باشد. مدیران کل .....د سازمان دپو شده اند و ......نمی تواند یک بخشنامه را در استانها به اجرا در بیاورد انشاءا... در این خصوص گزارش مبسوطی با اسناد مشخص خدمت مشاورین آقای دکتر روحانی ریاست محترم محبوب ارائه شده و حضرتعالی بعنوان منعکس کننده نظرات مردمی اگر تمایل داشته باشید بنده حاضر به مناظره و ارائه سند به شرط درج این اسناد بدون کم و کاستی در سایت شما می باشم و اگر در سمینارهای علمی ایشان را زیارت کنم به یقین وضعیت عملکردی ...ایشان را برای تمامی حضار در سمینار توضیح خواهم داد تا ....- منتقد عملکرد دکتر دستور
*
|
-
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
0
0
با اینکه قیاس دو مدیرکل با دو شرایط متفاوت کار اصولی نیست ولی با این وجود دکتر برایی نژاد مدیرکل تهران هم بوده اند و توانایی و لیاقت خود را در گرفتن بودجه و ساماندهی اداری پشتیبانی و حوزه های مختلف فنی در تهران هم نشان داده اند و پرسنل اداره کل تهران هم مدیریت ایشان را کاملا تجربه کرده اند و خاطرات خوش بسیاری از ایشان نقل می نمایند.
دامپزشک
|
-
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
0
0
بدون شک ایشان ادامه دهنده تلاشهاوبرنامه ریزیهای جناب اقایان دکترحسنی ودکتربرایی نژادمیباشند
دامپزشک
|
-
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
0
0
سلام کاش دوستانی که نظرات خود را در خصوص مدیری ارزشی،توانمند جون آقای دکتر حزبئی را اعلام میکردند به نتایج عملکردی مدیریتی ایشان در مدت کوتاهی که به عنوان مدیر کل استان تهران مشغول به کار شده اند نگاهی منصفانه داشته باشند ایشان در این مدت عملکردی داشته است که در طول مدیریت های قبلی مسکوت مانده و به نتیجه نمی رسید و ایشان قاطعانه و با درایت به نتیجه رساندند(بسته بندی مرغ تازه و...)
همکار
|
-
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
0
0
سطح مدیریتی ایشان از سطح مدیر کلی استان تهران فراتر بوده و به نظر اینجانب ایشان توان مدیریت در سطح وزارتی را دارند.
کارشناس سازمان
|
-
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
0
0
برای ارزیابی عملکرد مدیریتی آقای دکتر حزبئی نیازی نیست خیلی خودمان را بزحمت بیاندازیم و ایشان را با دیگران مقایسه کنیم کافیست فقط یکی از کارهای شاخص ایشان را در زمینه بسته بندی مرغ تازه در تهران در نظر بگیریم که از زمان ریاست دکتر مطلبی قرار بود در تهران اجرا شود ولی در همه استانها اجرا شد و روسای مختلف سازمان و مدیران کل متعدد تهران از جمله دکتر حسنی هم موفق به اجرای این طرح در تهران نشدند و هرکدام به انحاء مختلف از اجرای این طرح مهم شانه خالی کردند ولی ایشان با جسارت و شجاعت و مدیریت خود این طرح را اجرا کرد و تا الان هم ادامه دارد.بقول معروف مشت نشانه خروار است.
دكتر پيام محبي
|
-
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
0
0
جناب دكتر حزبئي همكار شجاع و مديري با شهامت هستند
اميد وارم ديگر مديران نيز همچون ايشان رفتار نمايند
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
0
0
مگر دکتر برایی نژاد بسته بندی مرغ را در استان البرز اجرا نکرد کارشناس جان؟ بسته بندی مرغ جزو کوچکترین کارهایی بوده که وظیفه مدیرکل ها بوده اجرایش کنند.نه این که به آن بناززند و به عنوان تنها کاری که کرده مدام از آن نام ببرند.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
0
0
امروز کشور نیازمند بهرمندی از مدیرانی با تجربه و
با دانش فنی و مدیریتی روز میباشد امید واریم هر چه زودتر از دکتر حزبئی که حقیقتا از پتانسیلهای مدیریتی شاخص کشور میباشند حداقل بعنوان ریاست سازمان دامپزشکی کشوردر وزارت جهاد کشاورزی بهرمند شویم
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
0
0
دکتر حزبیی از مدیران پر تلاش خوش فکر نو اور و با انگیز در مدیریت بوده در مدتی که در استان تهران مسولیت پذیرفته به نظرمی رسد با برنامه ریزی بسیار متفاوت و تاثیر گذارتری که داشته است توانمندی خود را برای مسیولیتهای بالاتر به اثبات رسانده
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
0
0
برادر عزیز تقدیر و تحسین خدمات شایسته آقای دکتر حزبئی بمعنای نفی خدمات دیگر مدیران از جمله دکتر برایی نیست.تا آنجا که من اطلاع دارم این دو مدیر کل خیلی هم با هم صمیمی و دوست هستند پس لازم نیست شما در مقابل خدمات دکتر حزبئی در بسته بندی مرغ در استان تهران واکنش نشان بدهی و بگویی مگر بسته بندی در استان البرز اجرا نشده است؟؟!!! بحث بر سر این است که این طرح از زمان دکتر مطلبی قرار بود در تهران اجرا شود ولی هیچ مدیر کلی از جمله دکتر برایی نژاد موفق به اجرای آن نشد ولی دکتر حزبئی طرح را اجرا کرد و بسیار هم موفق عمل کرد و البته این مورد فقط یکی از موفقیتهای ارزنده ایشان در دوره مدیریت بر استان تهران است و همانگونه که قبلا گفتم یک نمونه کوچک از اقدامات شایسته ایشان است و عقل حکم میکند که از افراد شایسته و توانا فارغ از هرگونه سلیقه و گرایشی تقدیر شود که دکتر حزبئی نمونه همین افرادی استکه هر چند ...... ولی در عرصه مدیریت و خدمت بسیار موفق عمل کرده است.انشالله امیدواریم در دولت جدید که شایسته سالاری را ملاک انتخاب مدیران اعلام نموده است از وجود ایشان استفاده شود و سازمان دامپزشکی کشور سروسامانی شایسته نام و عنوان خود پیدا کند.-
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
...... آقای عزیز .................
ناشناس
|
-
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
0
دوستان چرا ........ بهتره از دامپزشکان خوزستان درباره عملکرد ..... و کار های ایشان بپرسید ........ خوزستان
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
0
جناب آقای دکتر حزبئی .......- داود ...
دانشجوی دکتری تخصصی دامپزشکی بیکار
|
-
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
0
0
نکته جالب توجه این است که همه (استاد دانشگاه مدیران دانشجویان) از تعداد زیاد فارغ التحصیلان دامپزشکی ناراضی هستند ولی هیچکس توان اعتراض به وزارت علوم و کاهش سهمیه های دانشگاهی را ندارند.
و تنها کسی که این وسط متضرر میشود جوانانی هستند که حداقل ۶ سال از جوانی شان را به امید آینده بهتر و یافتن شغل مناسب به تحصیل در دانشگاه سپری کردند.
به امید جسارت یافتن مسوولان و اعتراض به وضع موجود!
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
0
0
..........آخه بسته بندی مرغ که توی روستا های ......... هم انجام شده بود توی تهران که مثل آب خوردن بود چرا الکی موضوع را بزرگش می کنید.-
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
0
0
......قابل ذكراست كه درسال 76 باوجود داشتن مادري مريض و كفيل خانواده بودن اينجانب ب.......................ترك ديار ويار كرده واز گيلان راهي مناطق محروم شدم كه هنوز اين داستان ادامه دارد گرچه اكنون تبعيد تبديل به قدرت من شده است . ضمنا اجراي ناقص بخشنامه بسته بندي مرغ بعد از همه استانها بااين حجم عظيم خرد كردن آن در جلوي چشم خاص وعام و مرجوع نمودن مرغهاي تاريخ گذشته به كشتارگاه وبسته بندي مجدد آنها چه لطفي دارد كه .........محق تصدي پستهاي بالا تر بدانيم.- shahram gholipour
بیطرف
|
-
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
0
0
من طرفدار دکتر حزبئی نیستم ولی او را را میشناسم نترس است و اهل رشوه و هدیه و ....... به هیچ وجه نیست. فکر کنم برای همین توانسته این طرح را با این همه مافیا در تهران اجرا کند . اون برا اطرافیان و دوستانش هیچ کار انجام نمیدهد. برا همین طرفدارش نیستم چون دیگر ما را نمیشناسد
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
0
0
اگه این همه مافیا در تهران هست پس ایشون چه کاره است که میذاره اصلا مافیا باشه؟
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
0
دکتر حزبئی از مدیران جهادی شجاع وتوانا و قانون گرا است در همه مدیریتها انتظار انجام بعضی
خواسته ها غیر معقول وجود دارد که عدم پذیرش این خواسته ها و سفارشات نقطه قوت مدیریت ر محسوب میشود نه نقطه ضعف .
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
0
0
آقای لطفی زاده رابطه شما با - دکتر - حزبئی چطور و در چه حدی است و منافع شما چیه که اینجور از ................... ایشون حمایت می کنید.ما خوزستانها ............ در استان نداشتیم.یعنی واقعا دامپزشکان تهران اینقدر ضعیفند که .......... اسطوره و رابینهوت میدونید.اینو خداییش حذف نکن و بذار تو سایتت.خوزستانیها- خوزستان -آبادان
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
0
0
لطفی زاده تو چقأر کوچیکی که ..... رو بزرگ می بینی- کنار رودی
خادمی-بخش دولتی
|
-
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
انصافا در بعد اشنایی با مسایل کلان دامپزشکی و مدیریت بسیار توانا هستند شاید درمجموعه کمتر کسی به پای ایشان برسد من خود 9 سال با ایشان کار کردم تفویض اختیار . نظارت بی تعارف در کنار اعتماد . حمایت عالی از مسئولین زحمتکش . صبر و کلان نگری . توصیه و انتقال تجربه به مدیریتهای زیر بخشها عمده خصوصیات ایشان بوده است ... البته انتقادات کوچکی هم برایشان وارد است که در مقایسه با تواناییها هیچ است ... هرکجا هستند خداوند یاورشان باد
نظر شما
ادامه