کد خبر: ۱۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  معاون پشتیبانی و مالی سازمان نظام دامپزشکی از جلسات مشترک سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با سازمان دامپزشکی به منظور اجرای هرچه بهتر ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی خبر داد.
 دکتر رامین سلامتی درخصوص نتایج این جلسات گفت: سازمان‌های نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و دامپزشکی کشور در دور جدید مذاکرات خود تاکنون سه جلسه با هدف اجرای هرچه بهتر ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی برگزار کرده اند.
وی با اشاره به تأکید طرفین بر جامعیت و اجرای آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی افزود: در این جلسات مقرر شد در چهار مرحله دستورالعمل ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی در سطح کشور اجرا شود.
سلامتی کشتارگاه‌های دام و طیور و مراکز فرآوری و بسته بندی فرآورده های خام دامی را واحدهای هدف در مرحله اول اجرای ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی عنوان کرد.
وی ادامه داد: مراکز تبدیل ضایعات دامی و سردخانه های اختصاصی فرآورده های خام دامی که مشمول ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی هستند در دستور کار این مرحله قرار گرفته اند.
سلامتی با اشاره به اینکه اجرای این آئین نامه با هدف افزایش و بهبود کیفی سلامت عموم جامعه انجام می شود خاطر نشان کرد: سازمان‌های نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و دامپزشکی کشور برای تعامل بیشتر در جهت اجرایی شدن این آئین نامه با اتحادیه‌ها و تشکل‌های مرتبط قرار شد جلسه‌ای با مسئولین حقوقی این سازمان‌ها و مسئولین تشکل‌ها و اتحادیه‌های مرتبط در آینده ای نزدیک برگزار کنند.
وی یادآور شد: سایر مراکز موضوع 2 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی در فازهای بعدی اجرای آن تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
سلامتی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این آئین نامه گامی بزرگ در جهت اجرای اصل 44 قانون اساسی و افزایش امنیت غذایی برای عموم جامعه فراهم شود.

 

توضیح حکیم مهر -  در ابتدای تشکیل شورای مرکزی فعلی سازمان نظام دامپزشکی برای این معاونت ، عنوان برنامه ریزی و پشتیبانی برگزیده شد، لکن در این خبر که توسط روابط عمومی آن سازمان تنظیم شده ، این عنوان بصورت پشتیبانی و مالی ذکر شده است!

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاید یک دوست
|
-
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
0
0
سلامتی سرپرست است نه معاون!!!!!!!!

(توضیح حکیم مهر : متأسفانه برخی کلمات شما مصداق توهین و افترا بود و قابل انتشار نیست. لطفاً از توهین به اشخاص بپرهیزید و به اصل موضوع بپردازید! با تشکر)
نظر شما
ادامه