کد خبر: ۱۳۰۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی استان تهران وهیئت همراه ازشبکه دامپزشکی شهرستان دماوند بازدید نمودند.
دراین بازدید دکترعباسی نسیمی سرپرست شبکه دامپزشکی دماوند ضمن معرفی پرسنل ؛ گزارش عملکرد این شبکه را دربخشهای مختلف ارائه نمود.

IMG_9092.1

همچنین مدیرکل دامپزشکی استان تهران در دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان دماوند خواستار همکاری بیشتر مسئولین شهر درجهت ارتقاء بهداشت عمومی شهروندان و اصلاح کشتارگاههای شهرستان دماوند شد.

دکتر محمدرضا حزبئی از واحد بسته بندی گوشت قرمز که با تولید و توزیع روزانه 250 تن گوشت درسطح شهر تهران نقش مهمی درتنظیم بازارمصرف دارند هم بازدید کرد و توصیه های بهداشتی لازم را یادآوری نمود.

هچنین وی ضمن حضور در کارخانه شیر هموطن از روند تولید شیر و محصولات وابسته در این کارخانه بازدید کرده و با مشکلات و مسائل هیئت مدیره و چند تن از دامداران شهرستان آشنا و رهنمود هایی ارائه نمود.

آخرین محلی که توسط مدیر کل دامپزشکی استان تهران مورد بازدید قرار گرفت مجتمع کشتارگاه طیور زر ران بود که طی این بازدید موارد بهداشتی لازم توسط مدیر کل محترم به مدیر عامل و مسئولین شبکه تذکرداده شد.

IMG_9021.1

  

IMG_9138.1

 

IMG_8988.1

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
0
با سلام
دکتر حزبئی در سایر مسئولیت ها در دیگر استان ها نیز به همین ترتیب از نزدیک در میدان عمل حضور داشته اند و شنوای درد دل تولید کنندگان بوده اند ، باید به دیگر مسئولان در سازمان دامپزشکی یادآوری کنم تولید کننده انتظاراتی فراتر از همدلی مدیران ارشد با بخش تولید ندارد و از زحمات دکتر حزبئی تشکر نمایم.
تولید کننده فعال در بخش دام
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
0
با سلام
دکتر حزبئی از مسئولین توانمند سازمان دامپزشکی کشور است
نظر شما
ادامه