کد خبر: ۱۳۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی خراسان رضوی، اصفهان، همدان و رشت

 

شبکه های برتر دامپزشکی خراسان رضوی در حوزه ارتباطات تقدیر شدند


در گردهمایی مسئولین شبکه های دامپزشکی خراسان رضوی، که در باغرود نیشابور برگزار شد از شبکه های برتر این استان در حوزه اطلاع رسانی در سال 91 تقدیر شد. 
هادی زارعی، مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: این ارزیابی در 4 بخش؛ بیشترین حجم تولید خبر، بهترین گزارش خبری تلویزیونی، بهترین اطلاع رسانی از طریق سامانه های نوین(پیامک) و ارسال بهترین آثار خبری به رسانه ها انجام شد که بر اساس بررسی های به عمل آمده از شبکه های برتر به شرح زیر تقدیر به عمل آمد:

بیشترین حجم تولید خبر:  تربت حیدریه رتبه اول، زاوه رتبه دوم، نیشابور و گناباد به طور مشترک سوم

بهترین گزارش خبری تلویزیونی: سرخس به جهت تولید گزارش تولید مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک، رتبه اول و جغتای به جهت تولید گزارش واکسیناسیون شبکه رتبه دوم

بهترین اطلاع رسانی از طریق سامانه های نوین(پیامک): تربت حیدریه، رتبه اول- گناباد، رتبه دوم- سبزوار، رتبه سوم

ارسال بهترین آثار خبری به رسانه ها: قوچان، رتبه اول، مشهد، رتبه دوم و خواف، رتبه سوم

 

---------------------------

 

تقدیر استاندار از مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان


دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از زحمات مدیر کل دامپزشکی اصفهان تقدیر کرد
ذاکر اصفهانی در لوح سپاسی که به دکتر حسینی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان اهداء کرده است آورده ، تلاش در جهت رفع نیازهای مردم آسیب دیده از حوادث، ازعنایات خاصه الهی است که نصیب بندگان برگزیده خداوند خواهد شد وکسی که با نیت خالص این توفیق نصیب او گردد قطعاً مشمول پاداش و رحمت واسعه ی پروردگار متعال در این جهان وسرای جاودانه آخرت خواهد بود.
بدینوسیله از خدمات مؤثر جنابعالی در همکاری با شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و انجام طرحهای عملیاتی وپیشگیرانه و اجرای مانور های میدانی که منجر به کاهش اثرات سوانح طبیعی وکمک رسانی بموقع به آسیب دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه در سال 1391 در سطح استان اصفهان گردیده تقدیر وتشکرمی نمایم وامیدوارم این تلاشها مورد تأیید حضرت بقیة ا...(عج) ومأجور درگاه حضرت احدیت قرار گیرد.

 

-------------------------

 

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در همدان :
سازمان دامپزشکی یک سازمان ملی و فراملی ( بین المللی) است


دکتر مشکوه ، معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان همدان شرکت و سخنرانی کرد . 
دکتر مشکوه ، معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق دکتر رضائی مدیر کل حوزه ریاست سازمان از اداره کل دامپزشکی استان همدان بازدید کردند و در ادامه این بازدید در شورای هماهنگی این اداره کل حضور پیدا کرد . در این جلسه کارکنان دامپزشکی استان همدان مسائل و مشکلات اداری و پرسنلی خود را مطرح کردند .
در ادامه این جلسه دکتر مشکوه ضمن پاسخ به سوالات همکاران گفت : مشکلات حقوق و مزایای کارکنان دامپزشکی در حال پیگیری است و امید آن داریم با به ثمر رسیدن آن دغدغه حقوق و دستمزد همکارانمان برطرف شود .
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در ادامه افزود : خوشبختانه در سطح منطقه ایران اولین کشوری است که طرح پایش باقیمانده های داروئی را انجام داده است که با وجود کمبود اعتبارات نتایج آن را در جلوگیری از مصرف مالاشیت گرین در ماهیان پرورشی انجام شده است و جایگزین آن را در اختیار تولید کنندگان قرار داده ایم .
دکتر مشکوه در قسمتی از سخنان خود تصریح کرد :
سازمان دامپزشکی کشور یک سازمان ملی و فراملی است و خوشبختانه این سازمان در سطح بین الملل توانسته است توانائی های خود را به اثبات برساند .
لازم به توضیح است معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور جهت ایراد سخنرانی در موسسه تحقیقاتی بیماری های نوپدید و بازپدید موسسه پاستور روستای اکنلو شهرستان کبودرآهنگ به استان همدان سفر کرده است .

------------------------

 

بازدید ویژه دامپزشکی رشت از مراکز عرضه بازار بزرگ انجام شد.


دکتر سیده طاهره شهیدی رییس شبکه دامپزشکی رشت گفت : از 33 مرکز عرضه در سطح بازار بزرگ  رشت بازدید ویژه  بعمل آمد و علاوه بر تذکرات بهداشتی مقدار15 کیلوگرم امعا و احشا آلوده  و3 کیلوگرم ماهی نمک سود شده غیر بهداشتی  ضبط و معدوم گرید.
 نظارت بر مراکز عرضه  فراورده های خام دامی از وظایف مهم دامپزشکی جهت پیشگیری از بسیاری از بیماریها بویژه بیماریهای قابل انتقال بین انسان ودام میباشد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلسوز
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
جالب است که در بازار شهر رشت در هوای گرم تابستان جگر و سنگدان بسته بندی شده را مرغ فروشیها پاره کرده و بصورت فله می فروشند و این مقدار بیش از موارد ضبطی می باشد بهتر است خانم دکتر و زیر مجموعه ایشان هر روز سری به بازار بزنند و از نزدیک مشاهده بفرمایند عرضه مرغ و امعا و احشاء باید ممنوع شود
نظر شما
ادامه