کد خبر: ۱۲۹۴

حکیم مهر -  دکتر سید جاوید آل داود رئیس جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک در نامه‎ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توجه بیشتر به تخصص افراد در انتصابات شده است.

متن کامل این نامه که یک نسخه از آن در اختیار نشریه حکیم مهر قرار گرفته به این شرح است :

 

بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر خلیلیان
وزیر محترم جهاد کشاورزی

 

با سلام و احترام


پیرو انتشار خبر انتصاب ریاست جدید شیلات که در راستای شعار تخصص گرایی دولت نمی‌باشد لازم دانستیم نظر برخی از همکاران خود را در این زمینه خدمت شما اعلام نماییم.
یکی از بخش های مهم و سرنوشت ساز کشور ما، ساختارهایی است که با تغذیه و سلامت انسان در ارتباط هستند و لذا همواره تلاش می شود که برای بهبود و پیشرفت کار از نیروهای متخصص و کارآمد در مدیریت هایی مانند کشاورزی و دامپزشکی استفاده شود. متاسفانه در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم که این بخش های حیاتی به پناهگاه از همه جا راندگان تبدیل شده و بدون در نظر گرفتن اطلاعات علمی و تخصصی و تنها برای به دست آوردن دل دوستان و آشنایان اینگونه پست ها تقسیم می شوند.
همه همکاران ما امید داشتنند با حضور شما در وزارت جهاد کشاورزی که برای اولین بار فردی مرتبط با زمینه کار و دارای سوابق درخشان می باشید شاهد باشیم که از نیروهای توانمند در حوزه های تحت کنترل خود بهره بگیرید. گرچه در جریان معذوریت های شما و فشارهای وارده از سوی مسوولین رده بالاتر هستیم ولی باید یادآور شویم که عواقب این انتصابات غیر مدبرانه در کارنامه کاری شما لکه سیاهی است که آینده تاریکی برای تولیدات دامی ما بخصوص در حوزه شیلات و آبزیان بر جا خواهد گذارد.
امید است با جایگزینی فردی متخصص و مدبر به توسعه بیشتر صنعت آبزی‌پروری کشور و رفع مشکلات فراوان موجود که ناشی از نابسامانی مدیریت در این حوزه بوده نایل شویم و دیگر شاهد نباشیم که با اشتباهات کوچک و به عنوان مثال واردات میگو وانامی تمامی صنعت میگو یک استان نابود گردد.
قبلا از توجه و پاسخ شما کمال تشکر را دارد.


دکتر سید جاوید آل داود
رئیس جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک

نظر شما
ادامه