کد خبر: ۱۲۸۸۵

حکیم مهر - نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 92 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.


به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، حسین توکلی با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: هر یک از داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و یا همچنین مشخصات شناسنامه‌ای کارنامه خود را دریافت کنند.


وی افزود: همچنین داوطلبان برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1392 از ساعت 22 امشب به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.


وی با بیان اینکه 50 درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، اظهارکرد: از این تعداد، 362 هزار و 938 داوطلب معادل 49 درصد حاضرین مجاز به انتخاب رشته در کلیه دوره‌ها اعم از روزانه، شبانه، غیر انتفاعی و ... شده‌اند.


به گفته توکلی، علاوه بر آن 30 هزار و 564 داوطلب معادل 4 درصد حاضرین منحصرا برای انتخاب رشته در دوره‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی مجاز شده‌اند و همچنین 21 هزار و 439 داوطلب نیز به انتخاب رشته در رشته امتحانی دوم مجاز شده‌اند.


بر اساس این گزارش دفترچه راهنمای انتخاب رشته امشب مننتشر می‌شود، بنابراین داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه 24 تا 28 اردیبهشت ماه حداکثر 100 کد رشته محل را انتخاب و به ترتیب اولویت علاقه در فرم اینترنتی انتخاب رشته ثبت کنند.

 

نظر شما
ادامه