کد خبر: ۱۲۸۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - به مناسبت گرامیداشت مقام و منزلت معلم و مصادف شدن آن با میلاد خجسته بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) مدیرکل دامپزشکی آقای دکتر شریفی همراه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت السلام حاج آقای دهقان و تنی چند از مسئولین ستادی و مشاور بانوان اداره کل از دبستان دخترانه شاهد بجنورد بازدید بعمل آوردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از موج، در این دیدار معنوی که به مناسبت پاسداشت از مقام و منزلت معلم صورت پذیرفت، مدیر کل آقای دکتر شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه آقای دهقان و دیگر مسئولین ستادی در محل دفتر مدیریت این مدرسه حضور یافتند و از نزدیک ضمن عرض تبریک و تهنیت میلاد خجسته حضرت فاطمه الزهرا (س) و نیز یادی از خاطره جانسوز شهادت استاد مطهری روز معلم ، این مناسبت فرهنگی را یکی دیگر از نمادهای انقلاب اسلامی نام بردند و از زحمات معلمین ، مربیان دلسوز این مدرسه تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
در این دیدار مدیرکل آقای دکتر شریفی ، حجت السلام دهقان هریک به طور جداگانه در رثای عظمت معلم و دانش آموختن به نوگلان این مرز و بوم برگرفته از احادیث و آموخته های دین مبین اسلام سخنانی ایراد نمودند.
سپس مدیریت این آموزشگاه خانم جعفری ضمن عرض خوش آمدگویی به مدیرکل و هیئت همراه اینگونه دیدارها را در جهت تقویت روحی و معنوی کادر فرهنگی این آموزشگاه بسیار با اهمیت دانستند و از اینکه امروز در جامعه نگاه مسئولین و مدیران به جامعه فرهنگی کشور یک نگاه واقع بینانه و خردمندانه است را بسی مایه مباهات برای آموزش و پرورش کشور نام بردند.
در ادامه این جلسه هدایایی به پاس یادبود به کادر فرهنگی معلمین و مربیان این آموزشگاه از سوی مدیرکل اهداء گردید.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
-
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
1
0
جناب لطفی زاده، قزبان قد وبالایت،
این موضوع چه ارزش خبری برای جامعه دامپزشکی کشور و یا حتی ارزش خبری به معنی عام آن دارد؟
مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
0
بیننده محترم با سلام و احترام و تشکر از بازدیدتان. ضمن پوزش از انتشار این خبر کم‌ارزش به لحاظ ارزشهای خبری(هرچند در حوزه تبلیغ دامپزشکی و نیز خراسان حائز برخی ارزشهای خبری است) به عنوان یک خبر مجزا، از انتقاد بجای شما تشکر میکنم. دکتر محمد لطفی زاده
دامپزشک
|
-
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
0
واقعا متاسفم آخه این هم خبره؟ اصلا عکس هم نداره که ببینیم مستند هست یا نه؟
احمدی
|
-
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
باسپاس ازمیرکل دامپزشکی ای کاش مدیران فرهنگی استان یاد بگیرند چون ازآنها بیشتر انتظار می رود
نظر شما
ادامه