کد خبر: ۱۲۷۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مشاور رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: برنامه های راهبردی که در طول 2 سال گذشته در صدر برنامه های موسسه بوده عبارت بودند از: تثبیت شرایط موسسه رازی، توسعه فناوری و تولیدات جدید و اقتصادی نمودن همه اجزاو فعالیتهای موسسه و برنامه های آینده موسسه عبارتند از توسعه زیر ساخت های واکسن سازی و ایجاد ساختاری جدید برای موسسه .
به گزارش حکیم مهر، دکتر بهمن عابدی کیاسری که در جمع مسئولین حراست شعب موسسه رازی سخن می گفت افزود: شرایط موسسه رازی ایجاب می کرد تا در ابتدا همه مساعی خویش را برای بازگرداندن منافع موسسه و استفاده از منابع داخلی و بیرونی بکار ببندیم. بهبود و توسعه روابط درون سازمانی و نیز برون سازمانی از جمله روابط سازنده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان دامپزشکی کشور از جمله مهمترین اقدامات برای تثبیت بوده است.
مشاور رئیس موسسه رازی سیاست راهبردی دوم موسسه را توسعه فناوری و تولید واکسنهای جدید نام برد و افزود بر این اساس واکسنهای پزشکی و دامپزشکی از جمله واکسن دو ظرفیتی فلج اطفال، سرم درمانی پنتاوالان، تولید آزمایشگاهی واکسن تتراوالان، واکسن گامبورو، PPR و بروسلوز قطره چشمی در طول 2 سال گذشته در موسسه تولید گشت.
دکترعابدی کیاسری افزود: در راستای توسعه فناوری واکسنها، 2 طرح کلان کسب دانش فنی واکسنهای دام، طیور و آبزیان و نیز طرح کلان کسب دانش فنی مواد اولیه واکسنها و داروهای دامی به شورای عتف ارائه شد که طرح اول تصویب و با 30 پروژه در حال اجراست و طرح دوم در مرحله بررسی و تصویب می باشد.
مشاور رئیس موسسه رازی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سومین برنامه راهبردی موسسه در طول 2 سال گذشته، اقتصادی نمودن موسسه رازی بوده و هست. بر این مبنا اعتقاد داریم که عمده فعالیتهای تحقیقاتی و تولیدی رازی با هدف تولید ثروت باشد.
وی افزود: تولید ثروت در کنار تولید علم به توسعه زیر ساخت های علمی، تحقیقاتی و افزودن دانش واکسن در کشور کمک می نماید.
مشاور رئیس موسسه رازی برنامه های مهم آینده موسسه را توسعه زیر ساخت های واکسن سازی کشور با اتمام پروژه های نیمه تمام و اجرای پروژه های جدید و نیز حرکت به سمت ایجاد ساختاری جدید برای تحقیق و تولید در موسسه رازی و برگرداندن منافع مادی و معنوی موسسه به کارکنان و اعضاء هیئت علمی عنوان نمود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اقاي عابدي
|
-
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
0
اقاي دكتر عابدي
خواهشا به فرياد دل دامپزشكهاي زير مجموعه خودتان برسيد.با وجود تورم 80 درصدي تنها 8 درصد به حقوق ما اضافه شده .براي فروردين ماه 200 الي 300 هزار تومن برامون واريز كردنم و حقوق ماهيانه مان حدود 700 الي 750 هزار تومان در ماه خواهد شد.بگذريم از ساير بندهاي قراردادمون كه واقعا شرايط رو بهمون تحميل ميكنند.اخه با اين حقوق ميشه زندگي كرد؟اونهم براي كساني با داشتن مدارك دكترا و پي اچ دي.خواهش ميكنم به دادمون برسيد
نظر شما
ادامه