حکیم مهر - بنابراعلام مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان دامپزشکی کشور، به منظور تسهیل ارتباط مخاطبان برای ثبت و پیگیری شکایات و اعلام هر گونه سوءجریان اداری سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات از ابتدای سال جاری راه اندازی شد، متقاضیان می توانند با ورود به این سامانه شکایت خود را ثبت و با دریافت کد رهگیری موضوع را پیگیری نمایند.
دکتر سید محمود حاج اکبری با اشاره به سامانه های فعال سازمان دامپزشکی کشور افزود: در راستای توسعه در حال حاضر تعداد هفت سامانه فعال در شبکه این سازمان وجود دارد و در سال جاری نیز شاهد راه اندازی سامانه های دیگری خواهیم بود.
وی افزود به منظور تسهیل و تسریع فرآیندهای ارائه خدمات، دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات با جدیت و استفاده از توان بخش دولتی و خصوصی الکترونیکی کردن تمامی خدمات سازمان دامپزشکی در دست اقدام قرار داده است.
سامانه های سازمان دامپزشکی کشور:
ردیابی دام زنده و فرآورده های دامی
مدیریت اخبار
شبکه یکپارچه قرنطینه و امور بین الملل
پایش و مراقبت بیماریهای پرندگان
خدمات الکترونیک دفتر دارو ودرمان
پاسخگویی به شکایات
نظام نوین اموال دامپزشکی