کد خبر: ۱۲۳۵۳

حکیم مهر - رئیس سازمان نظام دامپزشکی و هیأت مدیره جامعه دامپزشکان در پیامهای جداگانه حلول سال نو را پیشاپیش تبریک گفتند.

پیام تبریک دکتر سیدمحمد آقامیری که اداره سازمان نظام دامپزشکی را به عهده دارد بدین شرح است :

" یا مقلب، قلب من در دست توست           یا محول حال من سرمست توست
کن تو تدبیری که در لیل و نهار               حال قلب من شود همچون بهار

نوروز جشنی به درازای تاریخ بشری است. این تاریخ نیست که نوروز را روایت می‌کند بلکه نوروز است که تاریخ را در دامان خویش پرورده است. خدا را شاکریم که نیاکان نیک‌اندیش این سرزمین، آغاز سال نو خود را آغاز فصل بهار و اعتدال طبیعت قراردادند. نوروز تنها یک دگرگونی ساده در طبیعت نیست بلکه روزی است که خداوند درظرف زمان نوروز زیبایی‌ها را خلق کرد. نوروز کهن ترین آیین جهان است که با خود عشق، محبت و پاکی را به همراه دارد. عجین شدن فرهنگ اصیل ایرانی با آموزه‌های روحانی دین مبین اسلام باعث شده تا در آغاز سال، ایرانیان از " محول الحول و الاحوال"  تغییر حال به  "احسن الحال"  را خواستار شوند و چه پیوند به‌جا و زیبایی است پیوند تغییر و تحول و زنده‌شدن و حیات دوباره طبیعت با درخواست کمال جویانه ایرانیان که  "حول حالنا الی احسن الحال" .

با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس، فرارسیدن سال نو و آغاز سال ۱۳۹۲ هجری شمسی را صمیمانه به استادان، پیش‌کسوتان، چهره‌های علمی ماندگار دامپزشکی کشور، دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است بتوانیم در سال جدید در سایه سار عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از منویّات مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی) و با همت و تلاش مضاعف گام‌های بلندتری در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیزمان برداریم.

از خداوند متعال که تدبیر امور در ید قدرت اوست می‌خواهم که حال ما را به بهترین شکل متحول سازد تا همدل و همصدا برای خدمت به مردم و دستیابی به حیات طیبه گام‌های استوار و مستحکمی برداریم. انشاءالله

دکتر سید محمد آقامیری / رئیس سازمان "

 

پیام تبریک هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران نیز به این شرح است :

" به نام یگانه هستی‌بخش
زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی          از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

با درود و آرزوی سلامت؛
فرا رسیدن سال 1392 و جشن باستانی نوروز را به حضور سرکارعالی/جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک عرض می‌نماییم.
امید است در سایه الطاف ایزد منان، سالی همراه با شادمانی، بهروزی و هم‌چنین همدلی همه‌جانبه خانواده بزرگ دامپزشکی کشور را پیش رو داشته باشید.
با آرزوی بهترین‌ها
هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران "

 

 

نظر شما
ادامه