کد خبر: ۱۲۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - نایب رئیس کمیته تخصصی بهداشت مواد غذایی سازمان نظام دامپزشکی در پیامی ذیل خبری درباره هشدار سازمان دامپزشکی درباره لزوم خرید ماهی قرمز از مراکز معتبر و مجاز نوشت :

" ضمن عرض سلام و تبریک پیشاپیش سال نو به همکاران سازمان دامپزشکی، لطفا به جای صدور اطلاعیه های کلی و مبهم، اسامی مراکز مجازی را که تحت نظارت سازمان دامپزشکی است، اعلام کنید!! بنده که چند سال است شب عید به دنبال مراکز مجاز می گردم!! ضمنا یک تلفن هم اعلام کنید که زنگ بزنیم، بیایید با مراکز غیر مجاز برخورد کنید!! باور کنید حضور سازمان دامپزشکی در مراکز عرضه ماهی خوراکی هم کمرنگ است، چه برسد به ماهی تزئینی. عکس های جالبی هم از عدم نظارت در بازارهای ماهی خوراکی و همینطور استخرهای پرورش ماهی دارم به قول جوان های امروزی، در حد تیم ملی!!- دکتر آراسب دباغ مقدم"

 

انتظار می رود سازمان دامپزشکی مستندات اقدامات انجام گرفته را در اختیار رسانه های گروهی قرار دهد و با مطالبه مستندات در اختیار نایب رئیس محترم کمیته تخصصی بهداشت مواد غذایی سازمان نظام دامپزشکی زمینه افزایش نظارت را فراهم نماید.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متخصص بهداشت و بیماریهای آبزیان
|
-
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
0
0
آقای دکتر آراسب دباغ مقدم
باسلام
در برهه ای از زمان که کشتی دامپزشکی براثر ناملایمات و نامهربانی ها دچار طوفان زدگی شده است. دوستان چرا بر این ناملایمات دامن میزنند. چه بسا تمام ضربه ها و لطمه هایی که به پیکره دامپزشکی وارد شده و باعث عقب ماندگی این رشته شده است داخلی بوده و از طرف دوستانی مثل شما که مانند دایه های مهربانتر از مادر همواره مشغول سخنرانی ها و دست نوشته های .... هستند می باشد. از شما مدعیان بزرگی و سردمداری دامپزشکی استدعا دارم بجای دامن زدن به مشکلات ، کمر همت بسته و نسبت به حل آنها اقدام کنید. در مورد ماهیان تزئینی ، بنده بعنوان کارشناس مسئول بخش آبزیان در یکی از استانهای ساحلی اعلام می دارم که تمامی ماهیان قرمز خروجی از این استان که اتفاقا بزرگترین استان تولید کننده این ماهیان می باشد بعد از معاینات بالینی از لحاظ انگلی و باکتریایی مجوز خروج از استان دریافت می دارند و مطرح کردن چنین بحثهایی جز ضربه زدن به دامپزشکی و مخدوش کردن چهره آن هیچگونه سودی برای هیچ یک از متولیان دامپزشکی (نظام یا سازمان ) نخواهد داشت.
نظر شما
ادامه