کد خبر: ۱۲۲۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی از دکتر تابع بردبار و تمامی دست اندرکاران ساخت و اجرای پروژه‌های تعاونی مسکن نظام دامپزشکی استان فارس تقدیر کرد.

متن پیام دکتر آقامیری بدین شرح است:

بسمه تعالی

قال الامام علیّ‌ بن‌موسی‌الرّضا(علیه‌السلام):

من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الّله عز وجل

جناب آقای دکتر احمد رضا تابع بردبار

رئیس محترم شورای نظام دامپزشکی استان فارس

سلامٌ علیکم؛

احداث و افتتاح پروژه‌های متعدد ساخت واحد‌های مسکونی توسط شرکت تعاونی مسکن شورای نظام دامپزشکی استان فارس صرف‌نظر از ابراز رضایت و امتنان اعضای محترم پروژه‌ها، گواه صادقی برتلاش‌های قابل تقدیر جنابعالی و همدلی اعضای محترم پروژه‌های آن تعاونی می‌باشد‌.

بر‌خود فرض مسلم می دانم، ضمن اعلام مراتب سپاس و قدردانی، از خداوند متعال برای جنابعالی آرزوی توفیقات مضاعف مسئلت نمایم. رجاء واثق دارم به برکت این حرکت توام با پشتکار و بواسطه دعای خیر بهره‌مندان از آن خدمات، باقیات صالحاتی که همواره در فراز و نشیب زندگی مددکارتان است، ماندگار خواهد شد.

در ضمن از همکاری مدیر کل محترم دامپزشکی استان فارس و همچنین اعضای محترم شورای نظام دامپزشکی استان که در پیشبرد امور تعاونی مسکن شورای نظام دامپزشکی استان نهایت تلاش و مساعدت را داشته‌اند، تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال برای ایشان توفیق روزافزون توأم با سعادت و سلامتی مسألت دارم.

دکتر سید محمد آقامیری رئیس سازمان

شایان ذکر است دکتر آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در سفری دو روزه به شیراز ضمن افتتاح پروژه‌های باغ صفا و مولانا از روند ساخت و ساز پروژه آرش بازدید و کلنگ احداث پروژه فرهنگ شهر را نیز به زمین زد.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
1
0
کلنگ رو کی زده؟
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
0
0
کلنگ رو زدن یا ......؟؟؟- دامپزشکی
نظر شما
ادامه