کد خبر: ۱۲۲۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - پروژه تعاونی مسکن شورای نظام دامپزشکی استان فارس که مراسم کلنگ زنی آن در سال ۸۸ با حضور رئیس سازمان نظام دامپزشکی برگزار شده بود، توسط دکتر سید محمد آقامیری افتتاح شد.
باغ صفا و مولانا دو پروژه‌ مسکن نظام دامپزشکی استان فارس است که در سفر دو روزه رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در شیراز افتتاح شد.

بر پایه این گزارش پروژه باغ صفا که کلنگ احداث آن در سال ۱۳۸۸ توسط دکتر آقامیری بر زمین زده شده بود در زمینی به مساحت  متر مربع۱۸۰۰ و زیربنای ۹۰۰۰ متر مربع با ۴۹ واحد (۲۸ واحد ۳خوابه و ۲۱ واحد ۲ خوابه) در زمانی کمتر از سه سال ساخته و به اعضای تعاونی مسکن استان فارس واگذار شد.

پروژه مولانا نیز با ۱۲ واحد در ۶ طبقه شامل ۲ طبقه پارکینگ و انباری و ۴ طبقه مسکونی در زمینی به مساحت  ۵۳۷ متر مربع و زیربنای ۱۵۳۰ متر مربع در شهرک صدرای شیراز ساخته و آماده بهره برداری قرار گرفت.

برای خرید زمین و ساخت این واحدهای مسکونی جمعاً مبلغ شش میلیارد و ششصد میلیون تومان هزینه شده است.
همچنین دکتر آقامیری پس از افتتاح پروژه‌های باغ صفا و مولانا از روند ساخت و ساز پروژه آرش بازدید و کلنگ احداث و عملیات اجرایی پروژه فرهنگ شهر را نیز به زمین زد.
پروژه فرهنگ شهر در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع واقع در بلوار فرهنگ شهر شهرستان شیراز با ۳۱ واحد مسکونی در۱۰ طبقه شامل ۲ طبقه پارکینگ و انباری و ۸ طبقه مسکونی ساخته خواهد شد.

عملیات ساخت پروژه آرش نیز در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۸۹۰ متر مربع با زیربنای ۲۹۰۰ متر مربع در ۷ طبقه با تعداد ۱۶ واحد آغاز شده و هم اکنون در مرحله اجرای سقف (تیر ریزی) می‌باشد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
0
0
سلام خوش بحال شیرازیها
اصفهانیها که .........اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکنش .......... برس به داد ما آقای آقا میری- دامپزشک
دکتر معصوم زاده
|
-
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
0
0
سلام
از تمام دوستان و عزیزانی که در این پروژه وقت گذاشتند و نشان دادند که دامپزشکان هم میتوانند کمال سپاس را دارم و همچنین از اعضای تعاونی مسکن و ریاست نظام جناب دکتر تابع بردبارکه با سرسختی تمام کار را به اتمام رساندند.موفق و سربلند باشند .انشالله
نظر شما
ادامه