کد خبر: ۱۲۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - معاون نوسازی و تحول اداری رئیس جمهور با حضور در این سازمان از فعالیت ها و سامانه های الکترونیکی سازمان دامپزشکی کشور تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان دامپزشکی کشور، دکتر احمد بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری رئیس جمهور و هیات همراه با حضور در سازمان دامپزشکی کشور با مسولان این سازمان دیدار و گفتگو کردند.
معاون نوسازی و تحول اداری رئیس جمهور با استقبال و قدردانی از حوزه فناوری و اطلاعات سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: اقدامات و اهم فعالیت های زیرساختی موجود دامپزشکی در بین دستگاههای دولتی نمونه ای مثال زدنی است و بستر خدمات الکترونیک موجود فعالیت های بسیاری از مخاطبین را آسان کرده است.


دکتر بزرگیان ضمن قول مساعدت افزایش پست های ادارات کل دامپزشکی استانها با تاکید بر گسترش بیشتر عرصه خدمات الکترونیک در تمامی زمینه ها افزود: تبادل اطلاعات و داده ها بین دستگاههای مرتبط و ذیربط باید مهمترین رویکرد آینده سازمان دامپزشکی کشور باشد و لازم است مسولان و مدیران تمام همت و تلاش خود را در این حوزه افزایش دهند تا در آینده نزدیک شاهد شکوفایی و افزایش خدمات الکترونیکی قابل ارائه دامپزشکی در سطوح مختلف باشیم.
وی افزود: توجه به ارائه خدمات الکترونیک در بین دستگاههای دولتی موجب افزایش رونق اقتصادی و افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد و خوشبختانه سازمان دامپزشکی کشور  به عنوان سازمانی پیشرو قدم های اساسی و موثری را  در این زمینه برداشته است.
همچنین در این جلسه دکتر سید محسن دستور رییس سازمان دامپزشکی کشور با ارائه گزارشی به تشریح فعالیت های اجرایی و عملیاتی دامپزشکی در سراسر کشور پرداخت و نقش دامپزشکی در بهداشت و سلامت جامعه را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه دکتر خالد خداویردی معاون نوسازی و تحول اداری سازمان دامپزشکی کشور با ارائه گزارش کاملی از تشکیلات و حوزه اداری سازمان و پست های مورد نیاز در این حوزه ارائه دادند.
همچنین دکتر حاج اکبری مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات ضمن معرفی سامانه های فعال و در دست اقدام سازمان گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در حوزه زیر ساخت فناوری اطلاعات سازمان و ایجاد بانک های مورد نیاز سازمان را ارائه کرد.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
0
0
واقعا تحولات چشمگيره بهتره كشورهاي اروپايي هم بيان و درس بگيرن بي سابقه است به به چه سري چه دمي عجب كوپالي!!!!!
نظر شما
ادامه