کد خبر: ۱۲۰۵۲

حکیم مهر - به دعوت وزارت جهاد کشاورزی، فعالان بخش شیر ظهر امروز (یک‌شنبه) در این وزارتخانه حضور می‌یابند و درباره عرضه شیرخام به‌صورت فله تصمیم‌گیری می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب گفت: جلسه تصمیم‌گیری عرضه شیرخام به‌صورت فله ظهر امروز (29 بهمن‌ماه) در وزارت جهاد کشاورزی با حضور مسئولان دولتی و بخش خصوصی برگزار می‌شود.

محمدرضا اسماعیلی افزود: عرضه شیرخام غیرپاستوریزه، آلودگی‌های فراوانی برای مصرف‌کننده دارد و سلامت آنها را به خطر می‌اندازد.

 شیر ارزان‌قیمت در راه است؟

وی خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل و عرضه شیر ارزان‌قیمت، امروز پیشنهاد جدیدی به دامداران در جلسه واقع در وزارتخانه جهاد کشاورزی داده می‌شود.

این فعال بخش خصوصی ادامه داد: صنایع لبنی برای حفظ سلامت مردم حاضر هستند شیر تولیدی دامداران را با هر شکل بسته‌بندی و به سفارش دامداران تهیه و به آنها تحویل دهند.

اسماعیلی در پایان تصریح کرد: در این جلسه علاوه بر نمایندگان صنایع لبنی و دامداران، مسئولان دولتی سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت حضور دارند و درباره عرضه شیرخام در سطح شهر تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه