کد خبر: ۱۱۸۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - وزارت کشور بنیانگذار جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک را برای تصدی ریاست هییت مدیره این جامعه فاقد صلاحیت دانست. 

سید جاوید آل داوود با اعلام این خبر گفت: علت این موضوع رد صلاحیت من توسط وزارت کشور بوده است و البته وزارت کشور این موضوع را به صورت رسمی اعلام نکرده و به طور شفاهی ابلاغ کرده است.
وی درباره علت رد صلاحیت خود گفت: نماینده وزارت اطلاعات و عضو کمیسیون ماده 10 وزارت کشور صلاحیت اینجانب را برای تصدی ریاست جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک رد کرده است که البته بنده نامه اعتراض هم نوشته و نسبت به این موضوع انتقاد کردم اما می دانم که به نامه ام پاسخ نخواهند داد.
رییس پیشین جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک رد صلاحیت خود را غیرقانونی دانسته و اظهار کرد: این امر با حقوق تشکل های صنفی منافات دارد چرا که ما حزب نیستیم و فعالیت سیاسی نداریم و برخورد این عضو کمیسیون ماده 10 وزارت کشور مصداق محروم کردن افراد از حقوق اجتماعی و غیرقانونی است.
آل داوود همچنین ابراز داشت: جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک در حال حاضر برای تشکیل جلسات خود یکی از اعضای علی البدل را به وزارت کشور معرفی کرده است تا پروانه این تشکل صنفی لغو و باطل نشود.
وی ادامه داد: در حال حاضر نمی دانم چه کسی جایگزین من خواهد شد اما این تشکل در آینده رییس جدید خود را مطابق آرا هییت مدیره انتخاب و به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.
وی در پاسخ به تغییرات هییت مدیره جدید جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک نیز ابراز کرد: اعضا هییت مدیره به جز من همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و تغییر خاصی نداشته اند و تنها عضو جدید گروه یعنی دکتر طاهری است که به عنوان دبیر جامعه ایفای نقش می کند.
وی در واکنش به این پرسش که با وضعیت پیش آمده تکلیف ریاستش به انجمن حمایت از حیوانات چه می شود نیز تصریح کرد: انجمن حمایت از حیوانات در جای دیگری غیر از وزارت کشور و توسط قوه قضاییه ثبت شده است و مشکل خاصی از این لحاظ وجود ندارد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
|
-
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
0
0
با سلام
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد.
راه ناهموار هزینه دارد و یکی از هرینه هایش این است
حقگو
|
-
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
0
0
.........معلوم شود ......
نظر شما
ادامه