کد خبر: ۱۱۶۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - رئیس اداره دامپزشکی شوشتر بر فعالیت گسترده ستادهای اتلاف سگ‌های ولگرد در این شهرستان تاکید کرد.
احمدعلی معینی اظهار داشت: در شرایط کنونی کانون‌های هاری مثبت در سطح شهرستان در حال افزایش هستند و باید در اسرع برای اتلاف سگ‌های ولگرد در شهر و روستاها اقدام شود.

وی همکاری شهرداری شوشتر در فعالیت ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: باید همین کار در روستاها دنبال شود و همکاری دهیاری‌ها نیز در این زمینه افزایش یابد.

معینی افزود: باید برای رفع مشکل، ستادهای اتلاف سگ‌های ولگرد روستایی نیز دایر شود تا مشکلات از روستاها به شهر سرایت نکند و در این زمینه همکاری بخشداری‌ها الزامی است.

رئیس اداره دامپزشکی شوشتر افزود: در شرایط کنونی در کشتارگاه شوشتر فعالیت‌ها از نظر بهداشتی ارتقا یافته است و با خرید دستگاه‌های برچسب گوشت تا حد زیادی بهداشت گوشت بهبود یافته و مسیر برای تخلف برخی قصابان و سلاخان متخلف مسدود شده است.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی با نصب برچسب بر روی گوشت مردم خود می‌توانند زمان کشتار دام و سلامت آن را مورد بررسی قرار داده و به این دلیل نظارت‌های مردمی افزایش یافته و بهداشت گوشت بهبود می‌یابد.

معینی تاکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت کشتارگاه شوشتر از نظر بهداشتی مطلوب است و مشکلات موجود در آن با همکاری شهرداری در حال رفع شدن است.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
|
-
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
دست از کشتار سگها به بهانه ی هاری بردارید .آنها حق زندگی دارند.
کوروش
|
-
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
0
هاری توسط انواع و اقسام حیوانات منتقل می شه. از خفاش و روباه و خیلی از حیوانات حیات وحش بگیرید تا اسب و گربه و ... تقریباً تمام حیوانات متعارف اهلی و غیراهلی. حالا چرا به سگ اینقدر بند کردن معلوم نیست.
lm
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
0
باید خدمت دوست عزیزی که گفته دست از کشتن سگ های ولگرد بردارید باید بگم ایا شما حاضرید این سگ ها در محیط شهر شما در تردد باشند و برای زن و بچه شما مزاحمت ایجاد کنند و به انها حمله کنند

حتما شما میفرمایید این سگ های ولگرد رو به هتل ببریم و ازشون پذیرایی کنیم؟؟
محمد
|
-
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
0
آيا مي دانستيد انسانها به جز كودك درون يك عدد .... درون هم دارند كه گاهي زمام امور را به دست مي گيرد؟
آقايان رئيس بجاي كشتن نزديك ترين حيوان به انسان براي پيشگيري هاري از واكسيناسيون وسيع تر و استفاده از واكسن هاي خوراكي (استفاده از طعمه) مي توان استفاده كرد. ...........
نظر شما
ادامه