کد خبر: ۱۱۶۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی که به تازگی از مراکز دامپزشکی و دامپروری استان اصفهان بازدید کرد، از افزایش حقوق دامپزشکان خبر داد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب گفت: روز گذشته دکتر محسن دستور از استان اصفهان به‌ویژه شهرستان مبارکه بازدید کرد و مراکز دامپروری و دامپزشکی این منطقه را از نظر گذراند.

دکتر علی ایرانپور افزود: بازدید از شرکت تولید خوراک دام و طیور شهرستان مبارکه که جزء طرح توسعه دامپروری شهرستان است و همچنین بازدید از دامداری چهارهزار و 800 رأسی این منطقه از برنامه‌های رئیس سازمان دامپزشکی بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی جلسه‌ای، صاحبان صنایع دامپروری و دامپزشکی و صنایع وابسته، مشکلات خود را با دکتر دستور در میان گذاشتند و برای رفع مشکلات، راه‌حل‌های کارشناسی‌شده فعالان حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

افزایش حقوق دامپزشکان

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی از جلسه رئیس سازمان دامپزشکی با جامعه دامپزشکان و رؤسای دامپزشکی تمام صنوف خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه دامپزشکان از عدم اجرای افزایش حقوق دامپزشکی انتقاد کردند و رئیس سازمان دامپزشکی افزایش حقوق این قشر از دانشگاهیان را در دستور کار سازمان دامپزشکی قرار داد.

ایرانپور ادامه داد: افزایش تسهیلات به دامپروری‌ها و دامداری‌ها و توسعه صنایع و شرکت‌های تولید خوراک دام با توجه به پتانسیل منطقه از مواردی بود که رئیس سازمان دامپزشکی درباره آنها دستوراتی به مسئولان منطقه داد.

 

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
نسبت به پارسال ما 50 هزار تومان بدی اب و هوا کم شد و 100 تومان همترازی و برخی همکاران 400 تومان فوق العاده کم شده است ماموریت و اضافه کار که کم و رو به قطع شدنه /حالا هر چقدر هم اضافه کنید تازه اندازه پارسال نمیشه با این تورم/ لطفا شایعه پراکنی در باره افزایش حقوق ننویسید من یک دکتر بخش دولتی هستم توانایی خرید ماشین را با این تورم ندارم
دکتر شایان
|
-
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
0
0
حالا شما که خوبه،ماشین نمیتونی بگیری ما با این حکم کم رومون نمیشه بریم خواستگاری زن بگیریم!‏
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
0
0
دانشگاهیان؟
دكتر اسفنديار
|
-
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
رييس سازمان نياز نيست حقوق ما را زياد كند لطف كنند دستور رياست محترم جمهور در باره پرداخت تسري دامپزشكي كه همه مراحل قانوني را طي كرده است اجرايي نمايندونتيجه را به كاركنان سازمان دامپزشكي كشور اعلام نمايند
نظر شما
ادامه