کد خبر: ۱۱۶۰۸

حکیم مهر - هیات مدیره جامعه دامپزشکان حیوانات کوچک به تازگی جلسه‎ای با حضور دکتر علی ایران پور نماینده مجلس شورای اسلامی در محل یک کلینیک دامپزشکی برگزار کردند.

در این جلسه مشکلات موجود در عرصه خدمات دامپزشکی حیوانات خانگی مطرح شد و اعضای هیات مدیره به بیان پیشنهادات و راهکارهای قابل اجرا در این زمینه پرداختند .

(نفر سوم از چپ : دکتر ایران‎پور)

یکی از مسایل مطرح شده در این جلسه عدم وجود مرکز یا دفتری در زمینه حیوانات خانگی در سازمان دامپزشکی بود که با وجود گسترش روز افزون تمایل به نگهداری از حیوانات خانگی توسط علاقمندان در سطح کشور و به دنبال آن افزایش تعداد کلینیک های اختصاصی حیوانات خانگی نیاز به توجه سازمان مذکور به این بخش از خدمات دامپزشکی بشدت احساس می شود. مرکزی که بدنبال اظهار نظر های غیر کارشناسی افراد در زمینه های طبی و بهداشتی حیوانات خانگی ، به صورت فعال نظر تخصصی و طبی و موضع گیری خانواده دامپزشکی را منعکس کرده و به حمایت از دامپزشکان بخش خصوصی در این زمینه بپردازد.
سایت جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک ضمن انتشار این خبر نوشت : دکتر ایران پور یکی از دامپزشکان توانا و از نمایندگان فعال در مجلس شورای اسلامی می باشند که ضمن استماع و پذیرش نظرات همکاران خود در جامعه خواستار تعامل بیشتر جامعه با مجلس شورای اسلامی شدند.

 

گفتنی است دکتر ایران‎پور عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، دامپزشک جوانی است که در تبلیغات انتخاباتی خود را دکترای پیراپزشکی معرفی کرده بود و هنگام تصویب اعتبارنامه در بدو تشکیل مجلس فعلی دچار مشکلاتی شد.

 

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه