کد خبر: ۱۱۵۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - همزمان با هفته پژوهش و فناوری 33 نفر از پژوهشگران برگزیده دانشگاه شهید چمران اهواز در محورهای مختلف تجلیل شدند.
به مناسبت هفته پژوهش پژوهشگران برتر دانشگاه شهید چمران اهواز که شامل اساتید برتر کشوری، مدیران دستگاه‌ های اجرایی دارای بیشترین سهم در فعالیت ‌های پژوهشی استان و  دانشگاه به عنوان خادم پژوهشی و اعضای هیات علمی، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در حدود 14 محور، به عنوان پژوهشگر و مدیر برتر تقدیر شدند.

شاخص‌ های انتخاب پژوهشگران برتر براساس نظامنامه ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و با ارزیابی عملکرد فعالیتهای پژوهشی در یک سال گذشته بوده است.

براین اساس در مراسم افتتاح هفته پژوهش و معرفی پژوهشگران برتر مسعود معین پور مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای و ناصر افشین مدیر عامل شرکت گاز خوزستان به عنوان خادم پژوهش، محمود جورابیان به عنوان استاد نمونه کشوری در سال 90، رضا مامقامی  به عنوان استاد بازنشسته پژوهشگر، منصور فربد و خلیل رنجبر در بخش مقالات چاپ شده در مجلات خارجی، نجمه حمید و حسن مروتی در بخش تالیف و ترجمه کتاب، کیومرث بشلیده و بهمن مصلی نژاد در بخش چاپ مقالات در مجلات داخلی، نصر الله کلانتری و مرتضی بهبهانی نژاد  در بخش اجرای طرحهای تحقیقاتی، حسین معتمدی  به عنوان پژوهشگر جوان، سعید برومند نسب  به عنوان پژوهشگر برگزیده شایسته تقدیر و حسین نجف زاده به عنوان پژوهشگر برگزیده بسیجی معرفی شده و از آنها قدردانی شد.
همچنین در بخش دانشکده‌ ها از هر دانشکده یک نفر به عنوان استاد برتر در بخش پژوهش معرفی شد. که  علیرضا جلیلی فر  از دانشکده ادبیات و علوم انسانی، حسن فرازمند از دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی، خیریه عچرش  از دانشکده الهیات و معارف اسلامی، صدیقه حیدری نژاد  از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، مسعود قربان پور  از دانشکده دامپزشکی، ناهید پوررضا  از دانشکده علوم، عبدالزهرا نعامی از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، عبدالرحمن راسخ از دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر، سعید ملکی از دانشکده علوم زمین، پرویز شیشه بر از دانشکده کشاورزی، آرش ادیب از دانشکده مهندسی و منوچهر فتحی مقدم از دانشکده علوم آب در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند.
 همچنین محمد قلمباز به عنوان دانشجوی برگزیده دکتری و علی کریمی به عنوان دانشجوی برگزیده کارشناسی ارشد با اهدای هدایا و لوح تجلیل شدند.
 دراین مراسم از بابک مختاری برای کسب عنوان مدیر فناور برتر کشور، حسین نجف زاده به عنوان پژوهشگر برگزیده کشوری در محور دامپزشکی، رحیم حاجیکلایی برای کسب عنوان مدیر پژوهشی برتر کشور و نیز مدیرمسئول مجله دامپزشکی ایران که به عنوان مجله پژوهشی برتر شناخته شده نیز با اهدای هدایا و لوح سپاس قدردانی شد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
0
0
حداقل اسم دامپزشکا رو بلد می کردی..حکیم مهر جان
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
دکتر حسن مروتی (بافت شناسی- رئیس دانشگاه)
دکتر بهمن مصلی نژاد ( داخلی دام های کوچک- رئیس بیمارستان دامپزشکی دانشگاه)
دکتر حسین نجف زاده (داروشناسی- رئیس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه)
دکتر مسعود قربان پور ( میکروبیولوژِی- رئیس دانشکده دامپزشکی)
دکتر رحیم حاجیکلایی (داخلی دام های بزرگ- مدیر پژوهشی دانشگاه و مدیرمسئول مجله دامپزشکی ایران)- رزیدنت دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز
کسی که اولین کامنت رو گذاشته
|
-
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
0
من خودم می دونم کدوما دامپزشکن و از دانشکده دامپزشکی شهید چمران اطلاع دارم..
اما به حکیم مهر گفتم که حداقل بلد می کردی...همه که نمی شناسن این اساتید رو...
از کجا بدونن کدوم دامپزشکه...
بعد تیتر زدی از کدام دامپزشکان تجلیل شد!!!!!
یعنی خواننده خبر ، باید جواب تیتر رو بده درحالیکه تو داری خبر رو منتشر می کنی!!!
این چه وضعشه که همه اسامی توی هم دیگن..
کمی بین پاراگرافا فاصله مینداختی..
عجب
--
نظر شما
ادامه