کد خبر: ۱۱۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - ثبت‌نام سومین دوره آزمون نیمه متمرکز دکتری آغاز شد.

ثبت‌نام آزمون دکتری 92 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org آغاز شده و متقاضیان برای ثبت‌نام در این دوره از آزمون تا روز یکشنبه (12 آذرماه) مهلت دارند.

هر داوطلب ‌بر اساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (متناسب با مدرک فارغ‌التحصیلی)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحانات‌ مربوط شرکت‌ کند.

بر اساس این گزارش، هر داوطلب باید در زمان مشخص شده برابر با دستورالعمل مربوطه، مبلغ 31 هزار و 500 تومان به عنوان وجه ثبت‌نام با استفاده از کارت‌های عضو شتاب از طریق سایت سازمان سنجش و یا دیگر روش‌هایی که در اطلاعیه مربوطه اعلام شده، نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام اقدام کند.

ثبت‌نام متقاضیان فقط وقتی تکمیل شده که در مراحل ثبت نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت نام شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی دریافت شود.

متقاضیان در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل و یا داشتن سوال می توانند به بخش ارتباط با بخش فنی از منوی سمت راست صفحه ثبت‌نام اقدام کنند و یا شماره تلفن 36270061 - 026 و 36270057 - 026 تماس بگیرند. همچنین داوطلبانی که در رابطه با ضوابط رشته‌های امتحانی و همچنین مواد امتحانی و مرتبط بودن رشته های تحصیلی سوال دارند، می توانند با شماره تلفن 88802736-021 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، کارت اینترنتی داوطلبان آزمون دکتری از 13 اسفند ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون اختصاصی و دکتری 92 به ترتیب صبح و بعدازظهر روز جمعه (18 اسفند ماه) در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود.

نتیجه اولیه آزمون دکتری به صورت کارنامه در فروردین ماه 92 اعلام می‌شود، بر این اساس داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، باید بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده در طی روزهای 20 تا 24 فروردین ماه 92 با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود به ترتیب تقدم علاقه اقدام کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
-
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
0
0
سلام....این کار سازمان سنجش ظلمه بزرگیه به دامپزشکا...مگه وزارت بهداشتیا چه گلی به سر ما زدن...که حالا میانو تو همه رشته های دامپزکش می تونن شرکت کنند
نظر شما
ادامه