کد خبر: ۱۱۲۳۴

حکیم مهر - مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بارشهرداری تهران گفت : 3 جایگاه اصلی عرضه بهداشتی دام زنده با حضور 15 دامپزشک در ایام محرم آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی می باشد.
حسین صفایی مدیر عامل سازمان میادین با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا و استقبال گسترده مردم از فرآورده های دامی در تهیه نذورات در این ایام خاص گفت :سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری امسال هم مثل سالهای گذشته در 3 مرکز ثابت در تهران با  استقرار اکیپهای متخصص دامپزشک مبادرت به عرضه دام در ایام محرم می‌ کند .

وی خاطر نشان کرد: در این مراکز ثابت ، سازمان میادین با عنایت بر لزوم بهداشت مواد غذایی و رعایت ذبح بهداشتی دام با به ‌کارگیری 15 دامپزشکان ثابت علی الخصوص در روزهای تاسوعا و عاشورا در سوم و چهارم آذرماه سال جاری با معاینه قبل و بعد از کشتار مبادرت به عرضه دام هم به‌ صورت زنده و هم ذبح شده می کند .

وی افزود : پیش بینی شده  در این مراکز با حضور ذابحین شرعی ، حداقل 1000 راس دام تهیه ، ذخیره سازی و در اختیار مراجعه کنندگان قرار گیرد .

مدیر عامل سازمان میادین اذعان داشت سه مرکز ثابت عرضه بهداشتی زنده شامل مرکز شماره 1: بزرگراه آزادگان پائین تر از احمدآباد مستوفی ، جنب پارک آزاد شهر  ، مرکز شماره 2: بزرگراه امام رضا (ع)، بعد از گردنه تنباکوئی ، نرسیده به بازار گل امام رضا (ع) ، مرکز شماره 3: تهرانپارس ، حکیمیه ، خیابان تابا ( بلوار شهید براداران بابائیان) جنب کارخانه آزمایش ، خیابان پیشوا می باشد .

به گفته صفایی شهروندان تهرانی می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 19 به یکی از مراکز ثابت عرضه بهداشتی دام زنده مراجعه و یا با شماره تلفن  55050000   جهت اخذ سفارشات و یا کسب اطلاعات تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
ادامه