کد خبر: ۱۰۹۲۰

حکیم مهر - معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از استان کرمان نقش سازمانهای دامپزشکی کشورهای مختلف را در راستای تامین بهداشت جامعه و امنیت غذایی بسیار مهم دانست.

دکتر محسن مشکوة در سفر به استان کرمان پس از حضور در شهرستانهای بردسیر و سیرجان در جلسه‌ای با حضور مدیر کل و مدیران دامپزشکی پنج شهرستان استان کرمان گفت: حمل و نقل غیرمجاز و قاچاق دام از مشکلات بزرگ استان‌هایی مانند کرمان است. حمل و نقل غیرمجاز و قاچاق دام علاوه بر مخاطرات ناشی از بیماری‌های مشترک، امنیت غذایی کشور را نیز به خطر می‌اندازد.

معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور اجرای طرح تضمین کیفیت فراورده‌های خام دامی را عامل مهمی در تامین امنیت غذایی دانست و عنوان کرد: با نظارت‌های دامپزشکی از زمان پرورش تا زمان عرضه، گوشت سالم به سفره هموطنان عزیز می‌رسد.

معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور حضور نیروهای جوان به خصوص خانمها در مجموعه دامپزشکی استان کرمان را یک فرصت دانست و بیان کرد: بسیاری از موفقیت‌های سالهای اخیر اداره کل دامپزشکی استان کرمان ناشی از اعتماد به مدیران جوان در استان کرمان بوده است.

مشکوة با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی کشور گفت: بدون حمایت و پشتیبانی رسانه ها مجموعه دامپزشکی کشور به اهداف و وظایف خطیری چون مبارزه با بیماریهای مشترک و تامین امنیت غذایی نمی رسد.

گفتنی است پیش از این تعدادی از بینندگان حکیم مهر در یادداشت‎هایی نسبت به انتصاب مدیران جوان از میان بانوان در مجموعه دامپزشکی استان کرمان ابراز گلایه کرده بودند.

این اظهارات در حالی به نقل از معاون سازمان دامپزشکی منتشر شده که وی پیش از این از تعداد زیاد زنان دامپزشک انتقاد کرده بود!

 

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه