کد خبر: ۱۰۸۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مؤسسه رازی با سابقه 90 ساله خود نیازمند تغییرات جدی و بنیادین در ساختار سازمانی خود است.

مشاور رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی با اعلام این مطلب گفت: تغییر شرایط جهانی و کشور موجب تغییر در مطالبات موجود از مؤسسه رازی شده و این مؤسسه ناگزیر نیازمند برون رفت از شرایط ساختار کنونی است.

دکتر بهمن عابدی کیاسری افزود: در حال حاضر مؤسسه رازی با سابقه 90 ساله خود نیازمند تغییرات جدی و بنیادین در ساختار سازمانی خود است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ارکان مهم در مفهوم کلمه توسعه، طراحی مجدد و برنامه‌ریزی است که از وظایف مهم مدیریت طرح و برنامه است، در این زمینه طرح و برنامه مؤسسه نیازمند تغییر در نگرش و اهداف است چون این تغییر در ارتقاء و پیشرفت امور و تحقق اهداف مؤسسه مؤثر است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیم مستجابی
|
-
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
با تشکر از زحمات شما از مجموعه مطالبی که در سایت خواندم وحتی مطالب زیادی که درنوشته ها مقالات و دیگر نشریات از زبان هم کاران محترم همه با عشق به حرفه دامپزشکی واز روی دلسوزی می نویسند ومی گویند همه درست وقابل تعمق است تا مرحله گفتن مشکلات وباز کردن با بساما بدرستی خوب پیش می روند ولی وقتی میخواهند به ارائه راه حل ها ونحوه اصلاح وبهبود به پردازند به یک مطلب مهمااشاره نه می کنند وان انجام یک مطالعه جامع از تمامی مجموعه های دامپزشکی در تمامی زمینه ها بطور هم اهنگ ودر نهایت تعیین استراتژی درست برای مجموعه دامپزشکی کشور اعم از دولتی خصوصی اموزشی تحقیقاتی اجرائی و...... متاسفانه هیچ یک به این مهم توجه ندارند سازمان دامپزشکی نیز اینقد ر در گیر مسائل جاری واجرائیست که وقت فکر کردن به مسائل ا ستراتژیک ومطالعه را ندارد حال که اقای دکتر ایرانپور و اقای دکتر منادی دو همکار خوب را در مجلس داریم بهترین فرصت است که حد اکثر حسن استفاده مثبت را کرده بنای یک مطالعه جامع رابا موافقت مجلس گرفت خیلی علاقمندم موضوع را به اطلاع نمایندگان همکار برسانید اماده دادن اطلاعات بیشتر می باشم
نظر شما
ادامه