کد خبر: ۱۰۶۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: دامپزشکی و صنوف وابسته به آن، نقش عمده ای در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.
دکتر سید محمد آقامیری در آیین روز دامپزشکی در سالن بعثت سازمان ملی جوانان قم، افزود: یکی از مولفه های توسعه در جوامع مختلف نوع تغذیه و میزان سرانه مصرف پروتیین به شمار می رود و منبع تامین پروتیین نیز عموما دام، طیور و فرآورده هایی تهیه شده از آنهاست.

وی دامپزشکی را یکی از حرفه های با دامنه بسیار وسیع توصیف کرد و گفت: حرفه دامپزشکی همیشه با فعالیت های مهم اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی در هر کشوری گره خورده است، زیرا اغلب صنوف و صنایع تولیدی در روند فعالیت های خود نیازمند خدمات این حرفه و شاغلان آن هستند.

وی دامنه فعالیت دامپزشکی را تشخیص، مبارزه، مراقبت، پیشگیری، مهار و ریشه کنی بیماری های مختلف دام دانست و تأکید کرد: بسیاری از بیماری های انسان ریشه در بیماری های دام و طیور دارد.

آقامیری گفت: اگر جامعه با خاطری آسوده به مصرف تولیدات و فرآورده های دامی اقدام می کند، دلیل آن را باید درپویایی و تلاش فعالان عرصه دامپزشکی جست و جو کرد.

وی افزود: برای رسیدن به دامپزشکی پیشرفته در ایران باید راهی طولانی را طی کنیم و در این مسیر موانع و مشکلات بی شماری پیش رو داریم.

در پایان این آیین از تعدادی از فعالان برگزیده بخش دامپزشکی تجلیل شد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
-
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
0
0
ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور با سلام و تبریک روز دامپزشکی به استحضار میرساند همچنانکه شاید مستحضر باشید اکثر مزایا و امتیازات به مدیران کل و معاونین تعلق میگیرد برای اینکه این نابرابری برطرف گردد خواهشمند است دستور فرمایند در احتساب ساعات اموزشی کلاسهای اموزش ضمن خدمت دکتران دامپزشک که قرار است بابت ان مدرک معادل داده شود ساعات اموزشی مدیران کل و معاونین محترم در ایام مدیریت و معاونت چون در کلاسها شرکت نکرده اند و گواهیهای صوری صادر شده است لحاظ نگردد تا کارشناسان زحمتکش غیر مدیرکل و معاون به حقشان برسند چون اعتبار این طرح از نظر مالی برابر اطلاعات واصله محدود است صدور دستور مقتضی را بعنوان هدیه روز دامپزشکی اعلام فرمایند با تشکر
محسن
|
-
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
0
.......... مسئوليتي را دراختيار دارند
نظر شما
ادامه