کد خبر: ۱۰۶۷۱

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی خراسان شمالی و کرمانشاه

 

کارکنان دامپزشکی خراسان شمالی به بیماران نیازمند خون اهدا کردند

 

در آستانه هفته گرامیداشت دامپزشکی، شماری از کارکنان اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی در اقدامی خداپسندانه به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.
15 تن از مدیران و کارکنان اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی با حضور در مدیریت پایگاه انتقال خون استان اقدام به اهدای خون کردند.

 

------------------------------------

 

دیدار مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با نماینده مجلس شورای اسلامی در هفته دامپزشکی


به مناسبت هفته دامپزشکی دکتر محبی نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی ، با مدیرکل و معاونین فنی و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه دیدار نمود.
در این دیدار که در محل دفتر مدیرکل دامپزشکی استان برگزار گردید ابتدا دکتر پرور اهداف و برنامه های دامپزشکی را برای نماینده مجلس تشریح و نقاط قوت و ضعف و کمبودها را مطرح نمود و از دکتر محبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع کمبودها و کمک به پیشبرد اهداف دامپزشکی درخواست حمایت و مساعدت نمود .
دکتر محبی نیز ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و همچنین تبریک هفته دامپزشکی و خسته نباشید به مجموعه دامپزشکی استان با بیان اینکه این نظام اسلامی از پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (علیهم السلام) به ما رسیده و حفظ این امانت الهی کاری بسیار سنگین است ، خاطرنشان نمود که استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی و دامپروری یکی از قطب های منطقه است و این می طلبد که ما ظرفیت ها را خوب بشناسیم .
ایشان ادامه دادند انتظار و توقع بین دامپزشکی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دوطرفه است یعنی ما بعنوان خادم مردم مؤظفیم که در راستای خدمت رسانی به مردم و همه قشرهای جامعه از هیچ کمکی فروگذار نباشیم و دامپزشکی هم که در خدمت رسانی بهداشتی و نظارتی به شهروندان و همچنین پیشگیری از بیماری های قابل انتقال به انسان تلاش می نماید ، از این قاعده مستثنی نیست و می بایستی فرصت ها را غنیمت شمرده و به مردم و خصوصاً قشر دامدار و کسانیکه با دام و طیور سروکار دارند خدمت کند و ما نیز درحد توان از این فعالیت ها حمایت می کنیم .
دکتر محبی در پایان با اشاره به کلام معصوم (علیه السلام) که هر ملتی که زمین و آب داشته ولی محتاج باشند می بایستی خودشان را ملامت کنند گفت منطقه ما دارای بسترهای خوبی برای کشاورزی و دامداری است و ما نیز باید با کمک و همکاری همه جانبه موجبات رونق و شکوفایی در زمینه های دامداری را در منطقه فراهم آوریم.

نظر شما
ادامه