کد خبر: ۱۰۳۷۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر - نشست رؤسای نظام دامپزشکی استان‎ها در تهران با حضور دکتر طلا فرماندار سابق تهران و نایب رئیس فعلی کمسیون اجتماعی مجلس و مهندس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس هشتم و نهم برگزار شد.

در این نشست که چهارشنبه 15 شهریور ماه سال جاری در محل سازمان نظام دامپزشکی برگزار شد علاوه بر رؤسای نظام دامپزشکی استانها، به دلیل غیبت برخی از رؤسا، نایب رئیس شورای نظام دامپزشکی برخی استان‎ها از جمله تهران شرکت نمودند.

این نشست در شرایطی برگزار شد که جلسات شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی برابر قانون ماهانه تشکیل نمی شود و رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دوره جدید هم از بهمن 1389 تاکنون معرفی نشده است. همچنین با کناره‎گیری دکتر سلامتی سازمان نظام دامپزشکی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی هم ندارد و معاون آموزش سرپرستی این معاونت را هم عهده دار است. از چندی قبل نیز که مدیر روابط عمومی این سازمان برای چندین بار از مسئولیت خود کنار رفت تاکنون مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هم معرفی نشده است.

برابر قانون، رئیس سازمان نظام دامپزشکی موظف است این سازمان را بر اساس مفاد قانون تأسیس نظام دامپزشکی و مصوبات شورای مرکزی اداره کند و تراز و عملکرد مالی سالیانه را هم برای تصویب به این شورا ارائه نماید و این در حالی است که در دوره جدید (چهارم) جلسات شورای مرکزی بصورت ماهانه تشکیل نشده است!

راست به چپ : دکتر آقامیری - دکتر طلا - دکتر جعفری

چپ : مهندس رجایی

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
0
0
احسنت به دکتر آقامیری
یک انسان
|
-
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
0
0
سلام
جالبه که آقایانی که به نام مدیر مسئولیت اداره سازمان نظام دامپزشکی را بر عهده دارند از روسای نظام استانها و نمایندگان مجلس دعوت می کنند، ..... آنوقت حقوق کارکنان مظلوم و زحمتکش ازمان .....کارکنانی که با کمترین امکانات و انتظارات بیشترین فشار ممکن را تحمل می کنند. کارکنانی که خرج یک یا بعضا 2 خانواده بر دوششان است.
.........برخی کارکنان مظلوم را از کار بیکار می کنند ......... حقوق خودشان ............. به راستی چه کسی پاسخگو است؟ چه کسی بالاسر این نظام است؟آقای حکیم مهر مدیونی اگر این مطلب را درج نکنی و یا اینکه سانسورش کنی.
همان یک انسان
|
-
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
0
0
بیننده محترم / با سلام و تشکر از بازدید شما - هر چند موضوع عدم پرداخت اعتبارات سازمان نظام دامپزشکی (500 میلیون تومان) توسط دولت مانند سایر سازمانهای غیردولتی مشمول دریافت کمک های دولتی که اخیراً به نگرانی در خصوص عدم پرداخت حقوق تعدادی از کارکنان سازمان نظام دامپزشکی شده و توسط حکیم مهر هم به حد امکان پیگیری هایی صورت گرفته است لیکن ارتباط دادن این موضوع با برگزاری یک جلسه کاری و میوه و شیرینی روی میز دور از انصاف است! البته انتظار می رود سازمان نظام دامپزشکی از محل اعتبارات ناشی از افزایش تعداد اعضا و افزایش حق عضویت سالانه که اعمال نموده و نیز از محل اعتبارات تجمیعی سالیان گذشته و همینطور منابع در اختیار این معضل را در اسرع وقت رفع و به نحو شایسته از کارکنان محترم آن سازمان رفع نگرانی نماید. براساس اطلاعات واصله بجز کارکنان قراردادی ساعتی که تابع ضوابط استخدام دائم نیستند برای پرداخت حقوق دیگر کارکنان از برخی منابع در اختیار غیرنقد و تبدیل آن به منابع نقدی تلاش هایی صورت گرفته است که ان شاء الله مشکل رفع شود. ضمناً انتظار می رود سازمان نظام دامپزشکی در اقدامی شجاعانه گزارشی مالی از عملکرد خود همانطور که پیش از این هم حکیم مهر درخواست کرده بود به اعضا ارائه و منتشر نماید تا اعضایی که حق عضویت پرداخت می کنند بدانند که درسالیان گذشته به تفکیک هر سال منابع درآمدی و هزینه های سازمان نظام دامپزشکی به دقت چه میزان بوده و در کدام مصارف هزینه ها اختصاص یافته است. حکیم مهر

آقای حکیم مهر چرا سانسور کردی؟
می ترسی؟ از چه می ترسی؟
مگر اظهار نظر حق هر انسانی نیست؟
چرا نمی توانی در نشریه خود این اظهار نظرات را کامل بنویسی؟ ............
یک کارمند اخراجی از سازمان نظام دامپزشکی
|
-
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
0
0
بنده هم با نظر ایشان موافقم .......... من الان چیکار کنم ............ از من هم مدیونی اگه مطلبو درج نکنی
دوباره همان یک انسان
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
0
0
بیننده محترم / با سلام و احترام مجدد / همانطور که قبلاً عرض شد مقایسه بلیط هواپیما و آمد و رفت و برگزاری جلسه با عدم پرداخت به موقع حقوق برخی کارکنان قیاس مع الفارق است. لیکن به دلیل ضعف قانونی سیسم بازرسی قوی در مورد مسائل مالی در سازمان نظام دامپزشکی وجود ندارد که باید در اصلاح قانون در نظر گرفته شود. در مورد حقوق هم به اندازه کافی در کامنت قبلی توضیح داده شده است. در این خصوص می توانید در صورتی که از طریق مدیران سازمان به نتیجه نرسید مسئله را به اعضای شورای مرکزی (به عنوان بالاترین رکن سازمان نظام دامپزشکی و بالاترین مرجع تصمیم گیری آن سازمان) منتقل فرمایید. در این صورت هم اگر نتیجه ای حاصل نشود سامانه های نظارتی دیگری از طریق مراجع قانونی وجود دارند که می توانید از آن راه پیگیری فرمایید. حکیم مهر

این مسئله ربطی به برگزاری این جلسه ندارد؟
............................. آقای حکیم مهر سوال اینجاست که چه سازمانی بر امور مالی و حسابداری این سازمان نظارت دارد؟ شما جواب دهید
نظر شما
ادامه