کد خبر: ۱۰۲۹۰

حکیم مهر - اسامی حائزین شرایط دعوت به مصاحبه 59 رشته دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
پیش از این اسامی واجدین شرایط دعوت به مصاحبه در 9 گرایش دکتری تخصصی دامپزشکی اعلام شده بود که با افزایش آن به 15 گرایش، هم اینک علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی زیر از فهرست اسامی جدید مطلع شوند :

http://www.azmoon.net/?app=pub_d91_910509&Sid=fe97696a2cf7fec92e4d7d15c08d5a50

تاکنون مصاحبه 100 رشته در دوره دکتری تخصصی انجام شده و اسامی داوطلبان حائز شرایط مصاحبه سایر رشته‌ها نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه علمی انجام می‌شود و پس از آزمون کتبی بر اساس ظرفیت پذیرش هر رشته تعدادی از داوطلبان حائز شرایط با اولویت نمره کتبی به مصاحبه علمی دعوت و پذیرفته شدگان نهایی از میان افراد مصاحبه  شده با بالاترین امتیاز انتخاب می‌شوند.

همچنین متقاضیان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون نیز بر اساس امتیازات حاصل از معدل، نمره پایان نامه و تولیدات علمی رتبه بندی و سپس تعدادی از داوطلبان با توجه به ظرفیت پذیرش و با اولویت امتیازات به مصاحبه علمی دعوت شده و پذیرش نهایی با توجه به امتیاز نهایی هر داوطلب انجام می‌شود.

نتایج نهایی پذیرفته شدگان آخر شهریور ماه اعلام می‌شود.

 
خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه