کد خبر: ۱۰۲۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
امروزه علاوه بر داروسازان عزیز، دامپزشکان زیادی هم در بخش دولتی و غیردولتی در عرصه های دارویی اعم از ساخت و تولید، توزیع و نگهداری و عرضه انواع داروهای دامی و انسانی فعالیت چشمگیری دارند که برای آنان نیز همچون داروسازان عزیز موفقیت روزافزون آرزومندم....

حکیم مهر - مدیرمسئول حکیم مهر در پیامی روز داروسازی را به داروسازان و دامپزشکان کشورمان تبریک گفت.

متن پیام تبریک دکتر محمد لطفی‎زاده بدین شرح است :

"بسمه تعالی

بینندگان محترم حکیم مهر، داروسازان و دامپزشکان ارجمند

ضمن عرض سلام، بدین وسیله فرارسیدن پنجم شهریور - روز داروسازی - را به شما تبریک عرض می کنم.

به یقین تلاش وافر همه داروسازان و دامپزشکان در نزدیک کردن کشورمان به خودکفایی در تأمین انواع داروهای پرمصرف و مورد نیاز شایسته تقدیر است و این تقدیر منحصر به یک روز هم نمی باشد.

امروزه علاوه بر داروسازان عزیز، دامپزشکان زیادی هم در بخش دولتی و غیردولتی در عرصه های دارویی اعم از ساخت و تولید، توزیع و نگهداری و عرضه انواع داروهای دامی و انسانی فعالیت چشمگیری دارند که برای آنان نیز همچون داروسازان عزیز موفقیت روزافزون آرزومندم.

امید است به فضل الهی با تلاش همه داروسازان، دامپزشکان فعال در عرصه‎های دارویی، متخصصین فارماکولوژی و حوزه‎های مرتبط با دارو در آینده نزدیک، کشور عزیزمان به طور کامل از واردات دارو بی‎نیاز و در جهان سرآمد همگان گردد.

دکتر محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

یکشنبه 5 شهریور 1391"

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر کاظمی
|
-
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
علیرغم دانش بالای دامپزشکان در مباحث دارویی و فارماکولوژی، متاسفانه در سال جاری وزارت بهداشت دامپزشکان را از حق شرکت در مقطع Ph.D فارماکولوژی وزارت بهداشت محروم نموده است.
لازم به ذکر است که علت اصلی این مسئله قبولی سالانه تعداد زیادی از دامپزشکان در رشته فارماکولوژی بوده است و این امر حساسیت مسئولین وزارت بهداشت را که معمولاً از پزشک سالاری حمایت می کنند برانگیخته است.
با توجه به سکوت و بی تفاوتی مسئولین دامپزشکی به موضوعاتی از این قبیل، مطمئناً در آینده باید شاهد حذف تدریجی حق شرکت دامپزشکان از بسیاری از رشته های علوم پایه وزارت بهداشت در مقطع دکترای تخصصی باشیم.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
لینک کامنت قبلی:
http://sanjeshp.ir/phd_91/Pages/announces2.pdf
بهمن محمدی راد
|
-
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
0
0
تو رو خدا به جای این حرف ها که جامعمون باهاش آشنا نیستند به داد ما دانشجوهایی برسید که کل زندگیمون رو گذاشتیم که فارماکولوژی پزشکی قبول بشیم ولی ...
زحماتمون قبل از محک و اثبات توانیی هامون و به هیچ دلیلی به باد رفت .
دامپزشکی از فارما حذف شد....
می تونید دفترچه پذیرش دکتری پزشکی رو از سنجش دانلود کنید ...
صدامون به جایی نمیرسه
ای خداااااا ....
یک دامپزشک
|
-
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
0
0
سلام بر شما مدیر مسئول محترم این سایت
واقعا همین طوره مثلا در مورد 14 مهر روز دامپزشکی کمتر کسی از این روز مطلع هست یا روز ملی مبارزه با بیماریهای مشترک که گذشت ومردادماه بود. متاسفانه کوتاهی از دامپزشکانه که باعث میشه جامعه درک درستی از نقش مهم ما بعنوان خط مقدم مبارزه با بیماریها عفونی نداشته باشه
با تشکر از مدیریت خوب شما در مورد این سایت محبوب که بنظر من خیلی بهتر از سایر رسانه های دامپزشکی هست . موفق وموید در پناه یزدان پاک
نظر شما
ادامه