کد خبر: ۱۰۰۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
امیدوارم با مساعی مجدانه حضرتعالی و همه همکاران محترم در مجموعه دامپزشکی و بسیج حداکثری امکانات، خدمات جامعه دامپزشکی کشورمان در این برهه غم‎انگیز مرهمی بر زخم داغدیدگان باشد...
tasliat2

حکیم مهر - مدیرمسئول حکیم مهر در پیامی خطاب به مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی، درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه زلزله اخیر را تسلیت گفت.

جانباختگان زلزله دلخراش روستاهای ورزقان

متن پیام وی بدین شرح است :

بسمه تعالی

(قُلْ یَا عِبَادِ الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا رَبَّکُمْ لِلَّذِینَ أَحْسَنُوا فِی هَذِهِ الدُّنْیَا حَسَنَةٌ وَأَرْضُ اللَّهِ وَاسِعَةٌ إِنَّمَا یُوَفَّى الصَّابِرُونَ أَجْرَهُم بِغَیْرِ حِسَابٍ / سوره مبارکه زمر – آیه 10)

جناب آقای دکتر بهراد زندیه
مدیرکل محترم دامپزشکی آذربایجان شرقی

سلام علیکم

با احترام در پی وقوع زلزله اخیر، بدین وسیله مصیبت درگذشت تعدادی از هموطنانمان در استان آذربایجان شرقی را به جنابعالی به نمایندگی از دامپزشکان خدوم ساکن و مستقر در آن استان و به نشانه ابراز همدردی با هموطنان حادثه‎دیده تسلیت عرض می‎نمایم.
امیدوارم با مساعی مجدانه حضرتعالی و همه همکاران محترم در مجموعه دامپزشکی و بسیج حداکثری امکانات، خدمات جامعه دامپزشکی کشورمان در این برهه غم‎انگیز مرهمی بر زخم داغدیدگان باشد.
از خداوند متعال برای جنابعالی و همه همکاران محترم در آن استان توفیق خدمت و برای درگذشتگان این حادثه رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر بر تقدیر الهی و اجر بی‎حساب به مصداق آیه شریفه فوق مسئلت می‎نمایم.
دکتر محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
از دامپزشکان ساکن منطقه زلزله زده
|
-
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
0
0
با سلام
خطر شیوع و انتقال بیماریهای مشترک، مناطق زلزله زده بویژه روستاهای دوردست اهر و ورزقان را تهدید می کند. گرمای منطقه و اهمیت ندادن به دفن لاشه، خطر شیوع بیماریهای مشترک را دو چندان می کند.
ای کاش اکیپ های دامپزشکی با امکانات و سریعا وارد عرصه شوند. حادثه بسیار فجیع تر و دلخراشتر از اون چیزی است که در رسانه ها و خبرگزاریها منعکس می شود!!!. برای آمرزش ارواح درگذشتگان و شفای عاجل مصدومان دعا می کنیم.
نظر شما
ادامه